Hvordan påvirker coronaviruset deres hverdag?

Anbefaler deg å sette på den pressemelding for barn med statsministeren som gikk i går :) Der forklarer Erna og co dette for barn! Forstår at det er kjipt for en 8 åring at han ikke får feiret bursdag og vanskelig å skjønne alt som skjer nå.. men er ikke Ernas feil :rolleyes:

Eg prøvde men var ikkje interessant. Han forstår, eg har forklart og anerkjent at han er sint likevel.
 
Jeg må jo si at det er noe positivt i elendigheten; jeg får trent 6åringen i å være alene hjemme mens jeg er på butikken feks :) vi koser oss på kveldene, ungene er sjelden i seng før kl 21, og vi sover stort sett til kl 7ish. Mangler bare at snøen skal smelte nå, tupper mye er borte i løpet av en måned :D
 
I går kom eldste mann hjem lei seg fordi faren til en av naboungene hadde bedt han gå inn i huset vårt (altså hjem og inn) da han var ute og syklet, fordi det ikke var lov til å være sammen mer enn to stk barn ute.. Han var ikke sammen med noen andre barn, men syklet i gaten. I likhet med barnet til naboen og vennen. Så da var det jo i teorien tre barn som syklet i gaten da.
 
I går kom eldste mann hjem lei seg fordi faren til en av naboungene hadde bedt han gå inn i huset vårt (altså hjem og inn) da han var ute og syklet, fordi det ikke var lov til å være sammen mer enn to stk barn ute.. Han var ikke sammen med noen andre barn, men syklet i gaten. I likhet med barnet til naboen og vennen. Så da var det jo i teorien tre barn som syklet i gaten da.
Så lenge han holdt avstand skal ikke det ha noe å si. Makan til drittmenneske.
 
Så lenge han holdt avstand skal ikke det ha noe å si. Makan til drittmenneske.

Han holdt avstand ja. Veldig klar over at han skal det. Dessuten, på sykkel, så gir jo avstanden seg litt selv :) Er jo ikke akkurat som om bare to kan oppholde seg i gaten
 
Han holdt avstand ja. Veldig klar over at han skal det. Dessuten, på sykkel, så gir jo avstanden seg litt selv :) Er jo ikke akkurat som om bare to kan oppholde seg i gaten
Sier litt om hvordan folk leser retningslinjene :(
Håper du forteller den mannen at det ikke var greit å oppføre seg sånn mot et lite barn. Og mener han det er for mange så får han ta inn sitt eget barn. God klem til deg og barnet ditt ❤️
 
Sier litt om hvordan folk leser retningslinjene :(
Håper du forteller den mannen at det ikke var greit å oppføre seg sånn mot et lite barn. Og mener han det er for mange så får han ta inn sitt eget barn. God klem til deg og barnet ditt ❤️

Takk <3 Har ikke sett noe mer til han, men skal selvfølgelig ta det opp når jeg ser han!
 
Back
Topp