Hvordan påføre Stickles pent?

aacinom

Gift med forumet
Ja, overskriften sier vel sitt. Jeg sliter med å påføre stickles pent, det samler seg bare i en klump :(

Kommer an på hva du har det på sikkert.
Når jeg har det på blomster eller rundt kanter så rister jeg den godt, og har et jevnt trykk hele tiden så det kommer ut en jevn og fin strek.
Holder den på skrå med tuppen nedi det jeg skal ha på, (men ikke så skrått at det ødelegger selve streken om du skjønner) så det setter seg fast på det. Og er egentlig ganske nøye.[:)]

Jeg har aldrig hatt noe problem med de.[:)]

Jeg har erfart at jeg egentlig må jobbe ganske fort med det, for at det skal bli pent. Eks om jeg skal kante noe, så må jeg gjøre det fort, være stødig på hånda, og legge det der jeg vil ha det. 

Hms..da gjør jeg noe feil. For når jeg prøver å ha det på feks blomster så samler alt seg i en klump.

Kanskje du klemmer for hardt? Slik at det kommer for mye på en gang?

hmm, jeg har aldri hatt problemer med dem, er en av grunnene til at jeg er så fornøyd med de, de er enkle å påføre. klemmer bare forsiktig, jobber raskt og prøver å være lett på hånden så blir resultatet alltid bra. om det kommer for mye "suger" jeg det inn igjen...

ORIGINAL: Pijah

Kanskje du klemmer for hardt? Slik at det kommer for mye på en gang?

Mulig at jeg er hard i klypa ja.. hms.. skal se om jeg får laget ett kort i morgen så kan jeg prøve på nytt da..

Men hvilken farger er "måha" farger? Jeg har bare en blank en..

Star dust er nydelig universalfarge.

Ellers er jeg veldig fan av candy cane, kjempefin rødfarge.
Jeg har også patina og vintage photo, men jeg merker at jeg liker ikke distress-sticklesene så godt, for den er vanskeligere å påføre uten å lage store klumper.

Star Dust og diamond er jo fine blanke med glitter. Men min favoritt er Platinum

Back
Topp