Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer an på hva du har det på sikkert.
Når jeg har det på blomster eller rundt kanter så rister jeg den godt, og har et jevnt trykk hele tiden så det kommer ut en jevn og fin strek.
Holder den på skrå med tuppen nedi det jeg skal ha på, (men ikke så skrått at det ødelegger selve streken om du skjønner) så det setter seg fast på det. Og er egentlig ganske nøye.[:)]
Jeg har erfart at jeg egentlig må jobbe ganske fort med det, for at det skal bli pent. Eks om jeg skal kante noe, så må jeg gjøre det fort, være stødig på hånda, og legge det der jeg vil ha det.
hmm, jeg har aldri hatt problemer med dem, er en av grunnene til at jeg er så fornøyd med de, de er enkle å påføre. klemmer bare forsiktig, jobber raskt og prøver å være lett på hånden så blir resultatet alltid bra. om det kommer for mye "suger" jeg det inn igjen...
Ellers er jeg veldig fan av candy cane, kjempefin rødfarge.
Jeg har også patina og vintage photo, men jeg merker at jeg liker ikke distress-sticklesene så godt, for den er vanskeligere å påføre uten å lage store klumper.