Hvordan overraske familie med graviditet?

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Siden jeg er rundt 12 uker akkurat rundt juletider, så håper jeg dette kan bli en fin overraskelse for familien. Jeg vil så gjerne gjøre noe fint ut av det :happy093

Har dere planlagt noe spesielt? Tar i mot all tips og triks, for jeg aner ikke hvordan vi skal avsløre det :D

Siden jeg er rundt 12 uker akkurat rundt juletider, så håper jeg dette kan bli en fin overraskelse for familien. Jeg vil så gjerne gjøre noe fint ut av det :happy093

Har dere planlagt noe spesielt? Tar i mot all tips og triks, for jeg aner ikke hvordan vi skal avsløre det :D

Med førstemann la vi ul bilde under den øverste servietten i serviettholderen og passa på at den stod ved siden av mamma. Så ba jeg ho sende meg en serviett:woot: Ho ropte jo ut "er det sant?!" så de andre hoppa i stolene:laughing021 De snakker om det enda og de husker ikke hva vi spiste engang:hug007
Med svigers gikk vi bare på besøk og mannen hadde på seg en tskjorte der det stod awesome dad og så venta vi på at de skulle se det. Det tok litt tid før de så det så det var litt morsomt:wacky:

Denne gangen vil vi nok enten ta en storebror genser på lillegutt eller få han til å levere ul bilde til de:D

Vi har kjøpt en "big sister"'-tskjorte som vi tenker lillemor kan få åpne på julaften. Så kommer jo spørsmålet om jeg klarer å holde det hemmelig til da :hilarious:

Vi fortalte det bare rett ut ganske tidlig forrige gang. Ble tvunget frem da jeg takket nei til vin…

Denne gangen tenker jeg å kjøpe ei t-skjorte det står storebror på. Hvis vi drar på TUL, så kan han gi dem bildet derfra også!

Vi fortalte det ved å gi bort en kopp med tittelen til kommende besteforeldre, tante og onkler☺️. Kan eventuelt gi bort en julekule med tittelen på

Med førstemann la vi ul bilde under den øverste servietten i serviettholderen og passa på at den stod ved siden av mamma. Så ba jeg ho sende meg en serviett:woot: Ho ropte jo ut "er det sant?!" så de andre hoppa i stolene:laughing021 De snakker om det enda og de husker ikke hva vi spiste engang:hug007
Med svigers gikk vi bare på besøk og mannen hadde på seg en tskjorte der det stod awesome dad og så venta vi på at de skulle se det. Det tok litt tid før de så det så det var litt morsomt:wacky:

Denne gangen vil vi nok enten ta en storebror genser på lillegutt eller få han til å levere ul bilde til de:D

Genialt! :D:D

Litt usikker.. Jeg vet ennå ikke helt hvilken side av familiene vi feirer med.. Men om vi er hos mannens søster, tenker jeg litt på å henge et ul-bilde på juletreet, og så ser vi alle det når vi går rundt juletreet... :)

Eller ta et felles familiebilde under middagen, og istedet for at man sier "si smiiil" så kan man si "si xxx er graviiiiiid".

Med førstemann hadde vi akkurat vært på bryllupsreise til Island, og skulle noen dager etter hjemkomst feire mannens bursdag. Så vi benket alle i sofaen og ville vise frem litt bilder fra turen. Trodde jo aaaalle skjønte greia.... Men såklart ikke. Og siste bildet var en video med lille i magen som vinket så fint til alle i familien.
Svigerinnen min så det først, og hun håpte så inderlig det var sant, men veeeldig skeptisk, siden det faktisk var første april :)

Med nr to avslørte vi veldig tydelig for familie da vi var ute og spiste og jeg ikke kunne drikke...

Til min bror sa jeg bare at jeg trengte vaktlisten hans i september/oktober (han jobber på ambulansestasjonen nærmest oss..) og hadde egentlig planer om å be om hans bil hvis den var ledig og jeg måtte kjøres til sykehus. :)

Back
Topp