Solskinn8783
Andre møte med forumet
I morgen er det 14 dager siden innsett av første egg (frys, fikk ikke fersk pga. overstimulering i mars) og jeg skal ta blodprøve. Dessverre er jeg 99,9% sikker på at det ikke har gått. Testet med cb i går, den var blendahvit, samme på en strimmeltest i dag
Mensen er sein i forhold til vanlig syklus, men det er vel lutinus som gjør..(?)
Hvordan overlever dere all ventingen? Nå har vi kommet oss gjennom nesten 3 år med prøving og utredning og er endelig i gang, men likevel er det nesten helt uutholdelig. Føler ikke jeg gjør annet enn å vente på el, vente på mens, vente på legetimer, venting venting venting.. Nå må jeg vel sannsynligvis stå over en syklus før jeg får ny innsett, altså ikke før i august. Mer venting. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke for mye på det, fylle opp dagene med ting så tiden skal gå fortere. Men med en gang jeg har en dag med dødtid som i dag, så blir jeg veldig deppa og bruker hele dagen på googling og forumlesing.
Jeg må bare også si at dere her inne er utrolig varme og snille med hverandre
Det er godt å lese innleggene deres, og en liten trøst at flere opplever samme følelseshelv$&+#@..
Hvordan overlever dere all ventingen? Nå har vi kommet oss gjennom nesten 3 år med prøving og utredning og er endelig i gang, men likevel er det nesten helt uutholdelig. Føler ikke jeg gjør annet enn å vente på el, vente på mens, vente på legetimer, venting venting venting.. Nå må jeg vel sannsynligvis stå over en syklus før jeg får ny innsett, altså ikke før i august. Mer venting. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke for mye på det, fylle opp dagene med ting så tiden skal gå fortere. Men med en gang jeg har en dag med dødtid som i dag, så blir jeg veldig deppa og bruker hele dagen på googling og forumlesing.
Jeg må bare også si at dere her inne er utrolig varme og snille med hverandre