Hvordan overleve kvalmen?

Maibarn1618

Betatt av forumet
Nå er jeg på uke nummer to med Superkvalme, og idag har det virkelig vært intenst... Jeg begynner virkelig å skjønne hvorfor jeg ikke skulle ha flere barn, jeg blir jo helt ubrukelig... Jeg har fått Afipran av legen, men det funker ikke så bra som jeg gjerne skulle håpe. Postafen funker ikke, og det er egentlig generelt ingenting som funker.. Hvordan skal jeg overleve dette her? Hvis jeg må gå like lenge med kvalmen denne gangen som jeg måtte sist, så vet jeg ikke om jeg kommer til å overleve, jeg er nemlig på randen til kollaps allerede! Trenger noen råd jeg kanskje ikke har hørt før! Hjelp meg!

Var ikke stort som hjalp for meg forrige svangerskap dessverre :( Er 5+4 bare, så venter fremdeles på at den skal overta hverdagen (vært litt småuggen de siste dagene...)

Husker at saftis var godt sist, ellers var det vell bare ferske lyse Rundstykker fra First Price som gikk ned :(

Håper ikke det varer like lenge for deg denne gangen da ❤️ klemmer til deg

Vist ikke afipran hjelper så må du bare prøve å spise ofte og lite. Spise mat som du klarer å holde på. Om du ikke klarer å få i deg mat må du kontakte legen, og vurdere innleggelse for intravenøs behandling

Håper du får i deg noe. Vet hvor "desperat" man blir. Jeg var sånn sist, og prøvde "alt". Syns Farris blanda med eplejuice er ok enn så lenge. Også salte ting. Hvis du ikke får i deg drikke så ta kontakt med legen, du må ikke gå sånn over tid.

Back
Topp