hvordan opplyser/opplyste dere om brudeparets ønskeliste? + NYTT SPM.

Trønderpia * SAS *

Elsker forumet
hvordan opplyser/opplyste dere om brudeparets ønskeliste/gaveønsker?
[:)]bare lurer..

nytt spm: hvor fikk dere lagd nettside[:)] ?

Vi kommer til å legge ved et lite info ark sammen med innbydelsene, der det skal stå litt info ang bryllupet og sånt og hvor vi informerer at vi legger ut ønskeliste på bryllupssiden vår på nettet.

Har laget en nettside i forbindelse med bryllupet. Har lagt ut ønskelista der.
Så står bare adr til siden i innbydelsen[:)]

Jeg lagde egne små lapper, hvor det stod hvor vi har lagt ut ønskeliste og adressa til nettsida og at alle butikkene har lista vår, som jeg limte inn i innbydelsene.

ORIGINAL: FlotteLotte

Har laget en nettside i forbindelse med bryllupet. Har lagt ut ønskelista der.
Så står bare adr til siden i innbydelsen[:)]

akkurat det jeg har gjort også.

skriver du bare ønskelista deres der? eller andre ting?

Vi kommer til å lage oss ønskeliste på glassmagasinet, ellers så ønsker vi vel gavekort på møbelbutikk. Det kommer jeg til å opplyse om til de som spør.[;)]

Vi har faktisk ingen ønsker[&:] Har funnet ut at vi har alt av service,glass,bestikk,juleservice. Men vi trenger nye møbler da.Også holder vi på å innrede i andre etasjen. Så her er det egentlig veldig lett. Vi ønsker penger

Men de har sånne små lapper hos tilbords som man kan legge ved inbydelsene.

jeg har laget hjemmeside i frbindelse med bryllupet. og kommer til å skrive adr dit i innbydelsen.
står ikke mange ønskene der egentlig. ønsker oss mest penger og gavekort på senteret i byn her.
skal ikke legge ut ønskeliste på noe butikk

kanskje man kan lage "hjemmeside" via blogspot?

jeg har jo en egen hobbyblog derfra. Hva man fyller bloggen må da være fritt. Til bryllupstema vertfall. ?

Back
Topp