Hvordan opplevde dere

Nicki1993

En liten i magen ❤️
hvordan opplevde dere økedøgn?
Har en snuppe som rett og slett har hengt i puppen de siste dagene. 4-6 timer i strekk uten å sove... Har holdt på å bli gal.

Og lurer på om dette er typisk økedøgn eller om jeg rett og slett har for lite melk..

Typisk økedøgn. Ja, akkurat nå har du "lite" melk, men det er derfor hun henger der. For å få opp produksjonen. Og ja, det er slitsom og det er lite søvn, men det går over :)

Så for meg at hun skulle sove i allefall litt mellom ammingen på disse økedøgnene.. Trodde jeg skulle bli gal når hun ville ha puppen i 6 timer! Huff :-)

Har ikke helt fått med meg om han har økedøgn enda, han er 6u. Har vanskelig for å tro at man ikke legger merke til det men skjønner ikke når de skulle ha kommet.

Har ikke helt fått med meg om han har økedøgn enda, han er 6u. Har vanskelig for å tro at man ikke legger merke til det men skjønner ikke når de skulle ha kommet.
Jeg merket ikke et eneste økedøgn, og jenta mi er 9 mnd nå. Fullammet til 5-6 mnd. Var noen ganger hun kanskje spiste liiitt oftere på dagen, men tenkte ikke særlig over det.

Back
Topp