Hvordan oppfatter ditt barn julen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Slik oppfatter små barn julen

Vi pleier å si at julen er barnas høytid. Men hvordan oppfatter egentlig barna julen? Svaret er enkelt: Små barn tolker julen slik foreldrene gjør.

Les artikkelen her

Jeg tror ikke jenta vår helt skjønner hva det innebærer ennå, men hun blir nok i ekstase når hun får pakke opp gaver. Hun eeelsker kalenderen sin i hvert fall. ;)

Jenta gleder seg til å spise grøt med mandel i morgen :)
Gleder seg til å se hva hun får i strømpen på julaften, og om nissen har kommet med pakke til julemorgen..

Ellers gleder hun seg til litt alenetid med mamman sin på julaften, da pappa og lillebror skal kjøre å hente onkelen som skal feire julaften sammen med oss..

Minsten henger med på alt som skjer :)
Ellers vet jeg ikke helt om han gleder seg så veldig masse til julaften, han er som mamman sin og tar ting med ro selv om det skjer mye rundt han :)

Mine gleder seg, syns det er stas å ha famor og tre onkler på besøk en uke, i går var de med pappaen sin for å hugge juletre :) masse tid med familien setter vi stor pris på :)

Jeg har alltid elsket julen og alt som hører med! :D Lillegutt på 3 gleder seg like mye over jula som meg, og det gjør meg så glad over å se gleden i han over alt det fine, koselige, gøye og spennende som skjer i denne fine juletiden :) <3 Vi har jo flyttet nå i desember og styrt mye med det, men har allikevel tatt oss tid til å finne på koselige jule aktiviteter og skape julestemning i vårt nye hus :)

Han gleder seg til samvær med fetteren. Det er det viktigste.

Jeg prøver å få julegaver ferdig før desember. Så er han med på litt baking og pynting og ellers koser vi oss på aktiviteter som julegrantenning og juleteater. Bortsett fra det tror jeg han får med seg fint lite av alt det andre, stress av handling og baking og vasking. Synes det blir fint når huset er julepyntet og koser seg med mye tv-titting :)

Back
Topp