Hvordan oppfatter dere meg?

namarie

Elsker forumet
Lurte litt på om jeg i det hele tatt gjør noe inntrykk på folk her inne, eller om jeg bare blir en i mengden...? 

Eg synst iallefall ikkje du er ei i mengda.
Du er ei som trøster og gir klemmer, når det trengst, er positiv når det trengst!
Du gir og masse gode råd og tilbakemeldinger, og eg er glad for at du er her!!! [:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Oppfatter deg egentlig som en veldig koselig dame, som har masse godt å komme med [:)]

[:)]

Hvem er du? [&:]

TULLA! Nei, du er såvisst ikke en i mengden! Jeg oppfatter deg som omtenksom, positiv, snill. Og en som har mye smart, morsomt og godt å komme med!

Klart vi legger merke til deg [:)]

Det er to ting jeg alltid tenker på når jeg ser deg: 

- nicket ditt som er så likt navnet til minstejenten min at jeg av og til lurer på om du heter det samme som henne, men jeg vet jo fra FB-gruppen at det ikke stemmer. (så jeg lurer fælt på hvordan du har valgt ut det nicket...;) )
- Signaturbildet ditt - alldeles nydelig *smelt*

I tillegg så er du alltid der med noen gode ord til de som måtte trenge det.

Så ja, du har gjort inntrykk [:)]

Jeg synes du virker super, jeg. Og absolutt ikke en i mengden! Jeg har lagt merke til at du stort sett alltid kommer med fornuftige svar og hjelper liksom så godt du kan bestandig, og synes du virker veldig hyggelig. Hadde du bodd i nærheten hadde jeg bedt deg på kaffe [:)]

Jeg synes du virker som en kjempe søt jente og en god venn for de som kjenner deg IRL [:)] Du har alltid så fine svar her inne som settes pris på [:)] 

ORIGINAL: superpia

Jeg synes du virker super, jeg. Og absolutt ikke en i mengden! Jeg har lagt merke til at du stort sett alltid kommer med fornuftige svar og hjelper liksom så godt du kan bestandig, og synes du virker veldig hyggelig. Hadde du bodd i nærheten hadde jeg bedt deg på kaffe [:)]

Bare pass deg, plutselig står jeg på døra [;)]

Tror forresten jeg gir inntrykk av å være litt snillere her inne enn jeg egentlig er. På tide å skjerpe pennen, kanskje [8D]

En kjempe kos jente, som har en utrolig vakker sønn. Eller som jeg skrev på misselista MissPerfekt[:D] 

ORIGINAL: indigo85

En kjempe kos jente, som har en utrolig vakker sønn. Eller som jeg skrev på misselista MissPerfekt[:D] 

Oj, oj...det var da voldsomt. Er så langt i fra det som jeg kan komme, tror jeg. Får jo prestasjonsangst av sånt [;)]

ORIGINAL: namarie

ORIGINAL: superpia

Bare pass deg, plutselig står jeg på døra [;)]

Tror forresten jeg gir inntrykk av å være litt snillere her inne enn jeg egentlig er. På tide å skjerpe pennen, kanskje [8D]

Ja, velkommen skal du være! [:)]

Digger deg snuppa[:D]

ORIGINAL: *bixit*

Jeg oppfatter deg som smart og moden! [:)] Legger merke til deg ja[;)]

signere denne[:D]

Back
Topp