hvordan oppfører mannen seg?

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
her er han førstegangs, men er min 3dje, med de to andre har jeg fått alene, så har ikke delt svangerskapene med noen.
han her er så søt! er DEN hønemora, stryker på magen å sånn☺
 
Før SA så støkk han på magen og snakket mye om det til meg. Sto bak meg og holdt meg på magen og slikt.

Denne gangen er han ikke like på, tror han er redd for å bli skuffet igjen. Selv om han ikker viser noe særlig til at det var tøft for han så tror jeg det. Så håper det kommer etterhvert. Savner den type oppmerksomhet fra hans side. :love7
 
Oppfører seg som normalt :p Nå har vi vært igjennom dette før da. Men han gleder seg veldig, for nå føler han at han er tryggere på seg selv som pappa. Noe som gjør at jeg er mye mer avslappet med tanke på barsel tiden og fødsel :-D
 
Mannen er veldig lik som meg.. Vi gleder oss forsiktig! Tør ikke juble helt ennå! SA i september, så klarer ikke slappe helt av :(
 
Han er veldig omsorgsfull og opptatt av at jeg skal slappe av og sånn, og synes så synd på meg siden jeg er så kvalm og sliten. Han er kanskje litt hysterisk på noen områder, men jeg synes det er mer koselig enn slitsomt. Vi avtalte at vi skulle vente med å fotelle, men han klarte ikke det, "du skjønner, jeg er så stolt og gleder meg sånn!" så han fortalte sine venner med en gang.
 
Last edited:
Nå er dette tredje gangen min og hans andre så vi har vært gjennom det før. Men han er som han alltid er, veldig omtenksom og viser interesse. Når vi fant ut at vi var det kom han hjem med blomster og alle "kravingsene" jeg hadde med forrige. Og han driver hele tiden å titter bort på magen. Men som alle andre gleder vi oss veldig til å komme over 12 uker! :p
 
her er han førstegangs, men er min 3dje, med de to andre har jeg fått alene, så har ikke delt svangerskapene med noen.
han her er så søt! er DEN hønemora, stryker på magen å sånn☺

Seriøst helt nøyaktig samme historie her !!!! :):)
 
Jeg gikk alene sist, så vet ikke heeelt hvordan de skal oppføre seg :p
Men han er veldig påpasselig, ønsker at jeg ska ha det bra, og ønsker seff å væme på alt :)
For ei som gikk aleine sist, så er detta fantastisk <3
 
Han er kjempe flink til å spørre hvordan det går, hjelpe å hente og ordne ting. Prøver å passe på at jeg ikke løfte tunge ting eller ting generelt haha det er hans første og min andre.. Eneste han ikke helt skjønner er kvalmen og det.. :p
 
Dette er også nr 2, så vært igjennom det før.
Oppfører deg helt normalt, glemmer at jeg er gravid da så tilbyr meg ofte et glass vin :p

Jeg er heller ikke like altoppslukende som sist, så egentlig ganske deilig og avslappende (spess etter UL).
 
Han oppfører seg som normalt :p dette er hans femte barn og vårt tredje felles så vi har jo vært gjennom det før ;)
 
Stort sett som normalt :p Gleder seg selvsagt :)
 
Han har blitt mye flinkere til å gjøre husarbeid :p
han spør ofte hvordan jeg har det, om jeg trenger noe osv :)
 
Her har alvoret gått opp for han siste uken. Og jeg merker at han tenker mye på hvordan ting blir.
Var meg som var pådriveren for denne attpåklatten så jeg må gi han litt tid og la han få utløp for bekymringer for hvordan livet m en baby i hus blir.

Litt sårt at han ikke deler den enorme gleden jeg har, men det kommer nok etterhvert.

Selv om han ikke er super happy, tar han hensyn, gjør det meste hjemme og passer på å "jage meg" i seng/sofa når jeg er sliten. Lager mat og jobber mindre så han kan avlaste m lekser og kjøring på fritidsaktiviteter.
 
Helt normal, har blitt flinkere til å passe på 3 åringen og ta over noen av oppgavene med henne, bevist eller ei, det vet jeg ikke :)
 
Jeg gikk alene sist, så vet ikke heeelt hvordan de skal oppføre seg :p
Men han er veldig påpasselig, ønsker at jeg ska ha det bra, og ønsker seff å væme på alt :)
For ei som gikk aleine sist, så er detta fantastisk <3

vet akurat hva du mener
 
Går og stryker meg på magen og etter vi har lagt oss så ligger han og nusser magen :) Om kveldene etter de andre barna er lagt så får jeg værsegod og ligge på sofaen mens han lager mat til meg og sånn :) Jeg får meldinger av han når han er på jobb om hvordan det går med meg og lille bebis og hvor mye han gleder seg osv :) Det blir vår første sammen. Han har 2 fra før og jeg har 3 :) Så vi gleder oss masse :)
 
passer godt på meg (men det gjør han jo til vanlig også), koser gjerne litt på magen og er no med på en del babyprat :D
 
Back
Topp