Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi snakket om å prøve, siden jeg hadde pcos. Jeg skte litt rundt på nettet etter noen som hadde erfaring med det syndromet og prøving. Fant noe på babyverden, og siden har jeg vært her
Kom over babyverden da min bestevenninne ble gravid første gangen, med termin sept.05. Da kan det ikke ha vært rare greiene her, men synes å huske at det var noe liv på "før svangerskapet"?
Husket dette da jeg selv oppdaget at jeg var gravid november 06, var veldig aktiv på termin/barselgruppa vår da, men gav opp forumet under første "oppussinga". Hadde ikke behov for det heller lengre, min datter var jo ganske stor blitt
Er tilbake nå
Da jeg fant ut at jeg var gravid med første dro jeg til ei venninne som nesten akkurat hadde fått baby.. Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei, og hun gikk inn på BV på terminkalkulatoren(hun var medlem her og visste om denne siden). Etter det har jeg kun brukt bv
jeg har vel googla meg fram til den.
Har vært rimelig aktiv som prøver i 2012, men 2013 skulle liksom gå til å gifte seg før vi fortsatte prøvinga. Forhåpentligvis slipper vi det
Var når vi begynte å vurdere baby i 2007 hadde en annen bruker før.. var her en del til etter min yngste er født, da mistet jeg både interessen og "behovet" for babyverden.. nå er jeg tilbake