Hvordan oppbevarer du sminke?

Bokser oppi eit skap og inni ett anna skap. Jentungen får likevel sniket seg til det..
 
Håpløst feil

Noe i toalettmappa som henger ved siden av vasken og noe på hylla over vasken.
Vi har ikke skuffer eller skap på badet desverre. Så alt står fremme i et varmt og fuktig miljø. Og ser rotete ut.

Jeg har ikke mye da, og bruker enda mindre.
 
I skapet over vasken på badet.
 
I toalettmappe på en hylle på badet :p
 
Det hadde jeg ikke fått plass til, selv om jeg ikke har supermye
Må kjøpe stor toalettmappe da kanskje

Har en egen toalettmappe til sminke, har ikke det liggende med alt av deodoranter, kremer osv :p bruker ikke mye jeg heller. Fondation (ikke på sommeren da), maskara, noe til bryna og solpudder. I tillegg har jeg øyenskygge og eyeliner liggende :p
 
Har et lite sminkebord med skuffer. Så det ligger der. Mascara og koster står i en telysholder oppå bordet. Har veldig lite sminke da jeg nesten aldri bruker mer enn mascara da
 
Har en ganske stor skuff på badet som et "min" hvor jeg har delt opp med bokser i forskjellige str fra IKEA.
 
Var medlem hos Goodiebox i et år, så bruker de boksene jeg har fått fra de til sminke og slike ting :)
 
Aldri hørt om, men ble litt nysgjerrig. Hvordan var produktene?
Var generelt sett veldig fornøyd, noen bokser var bedre enn andre. Har tatt en pause nå slik at jeg kanskje får brukt opp det jeg har fått hittil :hilarious:
God kvalitet på både produkter og selve boksene :happy:
 
Har det i en stor sminkepung samt i et par skuffer på badet. Jeg har veldig mye sminke. Sminkekost renser har jeg i skapet på badet.
 
Har en egen stor skuff på badet, og en glasshylle hvor det fineste står og det som brukes mest.
 
Back
Topp