Hvordan (om) publisere?

Søskenforsøk 2017

Blir kjent med forumet
Hvordan publiserer dere nyheten? For nærmeste? For omverden?
Nr tre hos oss dette og er litt redd for negative tilbakemeldinger ( ENDA flere barn...)
 
Me har tre born frå før, og har ikkje heilt tenkt på korleis me skal publisera det. Kanskje legge ut eit ultralydbilete på FB etter OUL? Men me kjem nok til å seia det til dei næraste før det. Litt usikker, har ingen plan ennå. MEN fylgjer her for kanskje å få nokre gode tips.
 
Kommer ikke til å "publisere" på fb e.l. Bruker ikke fb såå mye,så det blir ikke helt naturlig for oss. Har også en del venner på fb som jeg ikke har kontakt med lenger fra studietid osv. og jeg har ikke noe behov for at de skal vite det. Vil heller fortelle ansikt til ansikt til de jeg kjenner[emoji4] Men det er jo mange som legger ut på fb da, så er ikke noe galt i det. Og jeg synes jo det er hyggelig å lese de som legger ut[emoji4]
 
Har aldri publisert noe. Bare fortalt det til folk etterhvert som det faller naturlig.
 
Her har vi ikke publisert svangerskapet på fb. Men når hun var født la vi ut et bilde. kommer til å gjøre det samme denne gangen:)
 
Det blir ikke noen publisering på sosiale medier for vår del. Kommer bare til å fortelle det til folk etterhvert :)
 
Vi kommer nok til å legge på fb etter oul. Vi bor et stykke unna familie, Og for oss er det en fin kanal å dele nyheter på. Sist la vi ut bilder av skoene til oss voksne og junior med årstall han blir født i. Det var stas! [emoji4] må finne på noe morsomt denne gangen og.
 
Kommer nok ikke til å publisere noe på fb eller andre kanaler. Mulig det blir et bilde etterpå, men det ser vi an da [emoji4] Familie og venner får selvsagt vite nyheten, noen vet alt, noen får vite snart, og andre litt seinere [emoji4]
 
Vi forventer nok noen halvspydige kommentarer. Vi har noen fra før og kommende pappa er midt i 40 årene, noe omgivelsene liker å kommentere..

Så ufint av folk! Dei har vel ingenting med om de får fleire born eller ikkje. Om dei ikkje har noko positivt å koma med synast eg folk bør halda slik for seg sjølv.
 
Vi forteller det nok bare til de nærmeste når jeg har vært på tidlig ultralyden. Fortalte det til sjefen min i dag da, men det var mest hvis jeg blir syk så vet han hvorfor [emoji4]
 
Back
Topp