Hvordan og når skal dere fortelle?

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Har dere tenkt noe på hvordan fortelle til familie og venner og når dere vil gjøre det? :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Kommer til å gjøre det etter tidlig ul (håper på å få det rundt uke 10) :) Har allerede rukket å tenkt ut mange måter å gjøre det på, så blir nok litt forskjellig :p Kommende oldemor kommer hvertfall til å få en strikkeoppskrift til baby :)
 
Har fortalt d til de fleste nærmeste :) i morgen ska eg publisere et bilde av en bolle i en ovn og late som d e aprilsnar :D og så blir d vel å publisere ulbilde etter oul i juni :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg tenkte også å gi oppskrift til den kommende oldemor :) Foreldrene mine kunne jeg tenkt å ta med ut å spise en av de nærmeste dagene og fortelle det da :) Lillesøster skal få en snapchat etter tidlig ul :p (hun er 15)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Tenker at jeg ikke skal si noe denne gangen. Bare vente til magen begynner vokse seg til og de begynner spørre :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Tenker at jeg ikke skal si noe denne gangen. Bare vente til magen begynner vokse seg til og de begynner spørre :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Klarer du det? :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg fortalte mamman min det i helga, men venter med å fortelle svigerforeldrene til neste uke. Får se hvor lenge jeg klarer å vente å fortelle gode venninner, tror ikke det blir så lenge :P Men andre får ikke vite det før etter 11-12 uker :)
 
Jeg tenkte også å gi oppskrift til den kommende oldemor :) Foreldrene mine kunne jeg tenkt å ta med ut å spise en av de nærmeste dagene og fortelle det da :) Lillesøster skal få en snapchat etter tidlig ul :p (hun er 15)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Til kommende besteforeldre har jeg tenkt litt på å pakke inn en bamse eller noe lignende sammen med en lapp der det står: kan dere være så snill å passe på denne til jeg kommer i desember :) Mens jeg syns det er litt kult med de som sier det i en helt tilfeldig setting :p Type "skal dere ha noe på butikken? Forresten, dere blir besteforeldre i desember" :p Mange måter å gjøre det på :)
 
Vi har fortalt nærmeste familie..! Ellers så planlegger vi tidlig ul , ca 12.uker, rett før 17.mai da storfamilien har som tradisjon å samles.. Det ble avslørt pga magen i uke 8 i et familieselskap forrige gang så må gå ut i fra det kan skje igjen! Men hvis alt er fint da på ul så informerer vi storebror og lar han stå for resten på 17.mai! Forrige gang sprang han rundt i gata å fortalte det til naboene ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Klarer du det? :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Det spørs, men skal prøve :p
Nå har mamma sett det på meg tidligere lenge før magen vises så er ikke sikkert det går så veldig lang tid før de begynner mistenke noe. Men spørs om de tørr spørre med det første.


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Back
Topp