Hvordan og når fortelle?

LLR4

Blir kjent med forumet
Når og hvordan har dere tenkt å fortelle familie og venner om graviditeten?

skal på ultralyd før jul og tenkte å pakke inn bilde og babysokker i en julegave til familien.. Er da ca 8 uker..

Jeg pakket inn babysokker og skrev en brev fra babyen til forloveden min, sto bare "Hei pappa, kan du passe på disse til jeg kommer ut, tror jeg kommer i august:) Hilsen xx eller xy <3
Men til de andre i familien sa jeg det bare=)

til familien lurte vi på å gjøre det samme som deg. er da 8-9 uker. såå koselig om mamma får pakke opp to små sokker. :-) offentlig tror jeg vi venter til etter den ordinære ultralyden.

skal prøve å holde det hemmelig så lenge som mulig, men er redd d kommer til å bli avslørt av familie i jula, når jeg ikke tar et eneste glass vin... Hadde imidlertid håpet å klare å holde det hemmelig til etter uke 12, og da kjøpe gensre til barna der det står at de skal bli storesøsken.... vi får se, vi får se...

Min mor fikk vite det samme dag jeg fikk positiv test. De andre i familien fikk vite det igår.

For venner så har vi tenkt å fortelle i uke 12, kanskje mer. Resten får se på magen å lure på om jeg er gravid :D

Her forteller vi det til foreldrene mine og svigers neste helg tror jeg. da er de her sammen. Resten får vite det etter nyttår ca uke 12:)

Vi skal prøve å vente til jeg er 12 uker på vei ca. 25. januar, men er litt spent på jula siden vi skal feire med familien hjemme hos oss. :)

Tar det litt som det kommer. Forteller det nok til familien i jula, om ikke før. Og til mine venninner når jeg treffer dem igjen.

Vi fortalte det m en gang til begge familiene... Orker ikke vente, har sjult de 2 første og da mista æ d... Tenkte at de vil være en god støtte om noe galt skjer... Men håper jo at dette skal gå bra ...

Hadde tenkt å vente til etter uke 12 med å fortelle familie og venner.. så får se ;)

Tenker å vente til rundt 12 uker, sist fortalte vi det bare over tlf. Men denne gangen tenke jeg å bestill t.skjorte hvor det står "jeg skal bli storesøter", kle den på henne og se hvem som legger merke til det av familien:D

Vi forteller det til nærmeste familie på julaften. Jobben får vite det i slutten av januar(etter uke 12). Og jeg deler det med resten etter ordinær ultralyd. Nære venner får vel vite rundt uke 12.

Back
Topp