Hvordan og hvor lenge BAST?

Latterfrosken

Forumet er livet
Hvordan skal man gni puta for å sette i gang fødselen? Hvor lenge skal man gjøre det av gangen? Og hvor mange ganger om dagen? Er det noen risiko ved dette? Og funker det? Er 3 dager over nå, så nå vil jeg ha den ut!

Tusen takk. Skulle ikke vært lov å gå over...
Har så vondt i hele kroppen nå....

Vil du ikke vente til søndag????

Nei nå kan den komme ut... Blir stressa av at å gå og vente sånn! Alle spør 100 ganger om dagen, om det ikke skjer noe snart... lei det også...

Uff stakar deg [;)]
Håper det skjer noe da og masse lykke til.
Sex er jo en god ting og springe i trappper [:D]

Forstår deg veldig godt. Har gått over terminen med alle mine..det er ikke noe koselig. Håper det er like før for deg nå, og at du slipper å vente så mye mer..

høres litt nasty ut å si det, men snu rompa til og la mannen gjøre "arbeidet" sitt et par ganger.... så skal du se det skjer ett eller annet... [;)]

Ettersom jeg har forstått, så er det bare å gni ivei på den puta.... Tror ikke det er noen restriksjoner.... Men jeg er jo ingen fotsoneterapeut, så får satse på Bast snart svarer....[:D][:D] Lykke til anyway!!

Ingen som vet hvro lang tid det kan ta heller? Fra man begynner å gni til veene kommer?
Er utålmodig nå!

Vet ikke skal printe ut arke på lørdag så skal jeg begynne kl 00.00 [:D]

Stakkars deg Jannicke.. Skjønner deg så utrolig godt! Håper ting setter i gang snart, men ikke prøv på noen halsbrekkende greier.. Det er nok ikke verdt det!

Back
Topp