Hvordan offentliggjorde dere det?

Familiedrømmen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Vurderer å legge det ut på Facebook i morgen etter oul, har vært litt fram og tilbake på om jeg ønsker det, men jeg syntes selv det er fint når andre gjør det. Veldig mange vet allerede om graviditeten:)

Men hvordan offentliggjorde dere det på face? (bilde/tekst ol) enten dette eller tidligere svangerskap.

Ikke helt det du spør etter, men jeg kommer ikke til å gjøre det, selv om jeg har masse fine ideer på hvordan jeg kunne gjort det :P Men mange legger ut bilde av små plagg og ultralydbilde, og ønsker lille velkommen til verden i terminmnd. Mange kreative måter å gjøre det på, noen legger ut video de har filmet på ul av lille som beveger seg osv.

Last edited:
Er mange forskjellige måter å gjøre det på. Men vi har ikkje snakket om det, men kommer inkje til å offentliggjøre det på fb... Men så legger eg veldig lite ut på fb...

Kommer ikke til å annonsere det. Er mer gøy når folk kan lure :p å di som jeg vil skal vite, vet det :)

Jeg er ikke på Facebook eller andre sosiale medier.....Er heller sosial på ekte med de jeg ønsker.:-) så jeg fortelles det når vi møtte folk,ringes eller meldes :-)

Vi har familie og venner spredt utover store deler av verden, så vi valgte å poste bilde på fb i uke 14.
Tittet litt rundt på nettet i forkant, og fant til slutt en ide til et bilde som var veldig oss.
Vi endte opp med dette:

. baby small.jpg

Vi har ikke snakket om det faktisk :p

Men ei venninne av meg hadde to store binderser og to små. Den ene lille var inni den store som lillebror i magen. Også var storesøster på siden av den tomme store bindersen :)
Den var kjempefin synes jeg :)

Ellers er det flere som legger ut ultralydbilde :)

Etter oul sendte jeg snapp av ultralyd bilde. På Facebook har vi sendt noen bilder til noen kjente. Storebror med storebror genser eller skobilde. IMG_20160815_200517.JPG

Vi bodde i en leilighet med veeeeldig mange trapper på utsiden før vi fikk første barnet. La ut bilde av alle trappene på facebook med teksten: "barnevogn opp og ned disse trappene er uaktuelt. Derfor flytter vi" :p annonserte graviditet og huskjøp i en og samme oppdatering :)

Vi la ut ul bilde på fb og skrev hvilke måned babyen kom. Så ikke super spenstig kanskje ;) Nå vet jeg ikke. Forteller det selvsagt selv til de jeg syns burde vite det før det offentliggjøres på noen måte. Får se om vi annonserer det på noen måte denne gangen ;)

Vi sendte ultralydbilde direkte til venner vi vil skal vite om det:) vi hadde ikke behov for at alle og enhver i verden og på Facebook skulle informeres:)

Vi sendte ultralydbilde direkte til venner vi vil skal vite om det:) vi hadde ikke behov for at alle og enhver i verden og på Facebook skulle informeres:)
Om man ønsker det eller ikke får være opp til hver enkelt, poenget med tråden var at de som hadde gjort det kunne dele det her :)

Vi offentliggjorde det på Facebook for litt siden. Men hadde ikke lyst til å gjøre som "alle andre" å legge ut et bilde av en body og ultralydbilde. Så jeg ble kreativ, og vi endte opp med å legge ut dette bildet. :D Alle vet at hundene våre er som barna våre, så det var veldig stas å fortelle det på den måten. :)
ImageUploadedByBV Forum1472632278.172849.jpg

Back
Topp