Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte en sms til min mor Vi gjorde en større greie utav det sist, men endte opp å miste i uke 13. Så føler jeg brukte opp gleden sist, så «alle» vet det nå, men vi får heller lykke til ønsker enn noe jubel. Om alt går bra så får jeg vurdere om kommende oldeforeldre skal få vite det på en kjekk måteHar dere gjort dere opp noen tanker om hvordan dere skal dele nyheten med familie og venner?
Her tenker vi også å kjøpe en t-skjorte til kommende storesøster, og se hvor lang tid det tar før det oppdages. Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Har søkt en del på nett, men har til gode å finne en med 2025 på.Jeg sa det tidlig til noen venninner siden jeg ville si det face-to-face og jeg sjelden ser dem. Og så sa jeg det til svigerinne og bror forrige helg.
Skal nok si det til resten av familien snart, men syns det er litt gøy å holde på hemmeligheten. Kjøpte en t-skjorte til 2-åringen hvor det står at hun skal bli storesøster i april 2025, så vi deler nok nyheten ved å ta den på og se hvor lang tid det tar før noen reagerer
Ikke meg du spurte, men jeg søkte bare etter t-skjorte med egen tekst og fant en man kunne legge inn tekst og bilderHer tenker vi også å kjøpe en t-skjorte til kommende storesøster, og se hvor lang tid det tar før det oppdages. Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Har søkt en del på nett, men har til gode å finne en med 2025 på.
Jeg endte opp med å bestille fra EtsyHer tenker vi også å kjøpe en t-skjorte til kommende storesøster, og se hvor lang tid det tar før det oppdages. Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Har søkt en del på nett, men har til gode å finne en med 2025 på.
Det var lurt.Ikke meg du spurte, men jeg søkte bare etter t-skjorte med egen tekst og fant en man kunne legge inn tekst og bilder