Hvordan/når deler dere nyheten med familie og venner?

En tråd i 'November 2021' startet av Fru.86, 5 Mar 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sommermamma2020 Forelsket i forumet Novemberbarna 2021

Vi delte med resterende familie, venner og bekjente i dag! Føles ut som en stor lettelse.

Vårt andre barn! E192ECD8-B559-45D6-8042-8445C9DD260B.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 14
    • Informativ Informativ x 1
  2. Reinaamo Flørter med forumet Novemberbarna 2021

Så innmari flott bilde! :Heartred noe sånt har vi også lyst til å gjøre når vi skal annonsere det til øvrig familie og venner.

3. Nicky Betatt av forumet Novemberbarna 2021 Sensommerbarna 2019

Fortalte det til min side av familien i påska da formen min er dårlig. Er 11+3 idag så det nærmer seg at vi kan fortelle det til flere. Men synes det er litt skummelt også :nailbiting: Har likt å holde det hemmelig og nokså enkelt i disse dager når vi nesten ikke har vært sosiale :joyful:

• Enig Enig x 2
  4. Azu Nurk i mors mage <3 Tilgangsansvarlig Junibarna 2015 Novemberbarna 2021 Sommerfuglene 2017 ♡ Maibarna ♡

Nå vet nesten alle mine nære bekjente det, både familie og venner. :) I tillegg så vet de det i barnehagen til guttene, så da vet snart hele byggda det. ;)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Nessa85 Flørter med forumet Novemberbarna 2021

Vi har fortalt det til familie og noen venner. Tenkte å fortelle etter TUL neste uke om alt ser bra ut. Er da 11 uker på vei :happy: gleder meg til å dele vår lille hemmelighet :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Persillebrille Elsker forumet Himmelbarn Septemberbarna 2019 Novemberbarna 2021 Assistert-jentene

Vi fortalte det til våre foreldre 9+2. Det var pga et hematom rundt fostersekken, så jeg fikk beskjed av lege om å ta det rolig og ble sykmeldt. Vi fortalte det for å kunne få avlastning til datteren vår. Jeg kan ikke løfte henne. Vi følte vi var nødt til det. Vi har mistet 9 ganger før og holdt familie utenfor den gang fordi jeg erfarte at familie tok det veldig tungt.
    Når alt er trygt kommer vi til å fortelle litt etterhvert når det faller seg naturlig

• Hjertelig Hjertelig x 6
  7. Lillegull92 Forelsket i forumet Novemberbarna 2021

Nå har den nærmeste familien fått vite at vi venter, litt i mot min mening. Men siden noe har skjedd på jobben så var jeg redd di skulle høre det på bygda og ikke fra oss!
    Det er også 5 dager til mannen kommer hjem fra sjøen etter og ha vert ute i 6 uker! Så det blir deilig :D så er det bare 9 dager igjen til vi er 12 uker og da tenkte vi at vi skulle fortelle det til di kommende storesøstrene :nailbiting: meget spent på deres reaksjon:p har valgt og ikke si noe til di enda, da det fort kommer til og komme ut i bhg og på skolen til eldste etter di vet det :rolleyes::p

• Hjertelig Hjertelig x 5
  8. Lillesolsikke Forelsket i forumet Novemberbarna 2021

Har delt det med noen av familiemedlemmene våre, resten får vite det til uken.

Vi bare sier det som det er. Publiserer det på sosiale media etterhvert ?

Del denne siden