Jeg har fått mye vann i beina de siste dagene.
men hva hjelper for å minske det?
Jeg prøver å ha beina høyt,men hjelper ikke særlig.
men hva hjelper for å minske det?
Jeg prøver å ha beina høyt,men hjelper ikke særlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beveg deg nok. Drikk nok (ja, det funker...), vurder kompresjonsstrømper hvis du skal stå/gå mye. Mindre salt i maten.ludine skrev:
ingenting hjalp på meg, men jeg hadde sf.Mrs Lutz skrev:
mot vanlig vannansamling i bena skal det hjelpe å ha de høyt og massere, ikke gå og stå for lenge av gangen (men hold deg i aktivitet). Grapefrukt og ananas er vanndrivnde. da fersk (ikke hermetisert) eller juice. unngå mat som er tilsatt mye salt. drikk masse vann.
*Snuppo+1+1* skrev:
Beveg deg nok. Drikk nok (ja, det funker...), vurder kompresjonsstrømper hvis du skal stå/gå mye. Mindre salt i maten.ludine skrev:
Jeg har jo ikke gjort annet enn å bevege meg.
Det er når jeg beveger meg mye jeg får vann i beina.
Har prøvd støttestrømper,men funker svært lite.
ludine skrev:
*Snuppo+1+1* skrev:
Jeg har jo ikke gjort annet enn å bevege meg.
Det er når jeg beveger meg mye jeg får vann i beina.
Har prøvd støttestrømper,men funker svært lite.
Tar du på deg strømpene før du står opp eller rett etter? Da får de best effekt.
Du kan og få de på apoteket til å sjekke om du bør ha strammere strømper. Man får ikke helt bukt med vann i beina under svangerskapet, men det jeg ramset opp er de medisinske rådene.