September16
Glad i forumet
Hvordan merker man det? symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet først alle symptomene, omtrent over natta! Så fikk jeg en brun blødning etpar uker senere! Da dro vi på legevakten, alt var "lukket" oppi der, men legen så litt gammelt blod og ga meg en henvisning til Ullevål, dro dit dagen etter og fikk konstatert at det ikke hadde vært liv på etpar uker, noe som stemte med at symptomene var blitt borte da!Hvordan merker man det? symptomer?
Men det er vel fullt mulig å ha en MA uten at symptomer blir borte? Derav navnet missed abortion..... Kroppen går glipp av at det skjer.Jeg mistet først alle symptomene, omtrent over natta! Så fikk jeg en brun blødning etpar uker senere! Da dro vi på legevakten, alt var "lukket" oppi der, men legen så litt gammelt blod og ga meg en henvisning til Ullevål, dro dit dagen etter og fikk konstatert at det ikke hadde vært liv på etpar uker, noe som stemte med at symptomene var blitt borte da!
Det vet ikke jeg noe om, har bare egne erfaringer å fortelle om! Da jeg fikk svar på siste hcg prøve i sta, sa legen at han tok det som et positivt tegn at jeg fortsatt har symptomer, og at hcg prøven ihvertfall ikke lyver! Dvs er det ikke liv, så synker den til 0, men er det fortsatt liv, vil jo kroppen fortsette å produsere!Men det er vel fullt mulig å ha en MA uten at symptomer blir borte? Derav navnet missed abortion..... Kroppen går glipp av at det skjer.
Huff, så leitJeg fikk konstantert en MA i dag. Mine symptomer var brunt utflod og småblødninger. Kunne ha pause i blødningene opp til en uke også kom de tilbake igjen.. Hadde ingen smerter. Mistet ingen av symptomene ellers på at jeg var gravid.