hvordan merker dere smokkene?

**Moonlight**

Forumet er livet
Ikkeno som sitter jo[&o]
klistrelappene detter jo bare av,og skriver vi med tusj så forsvinner skrifta også fort etterhvert...tips???

www.navnesmokken.no [;)]

Jeg har forresten klistret merkelapper på smokkene og de holder her. Fra Askeladden.

merker ikke smokk :)
har sakt hun bare trenger den når hun skal sove.. så den ligger i kurven hennes sammen med bamsen utenom da

bestill smokke med navn på navnesmokken.no

i bhg til malin så har de små poser til hver smokk..så jeg slipper og merke den..ikke at jeg harre trengt det uansett..hun er eneste jente på avdelingen[:)]

Har et par navnesmokker, og et par med klistrelapp fra Askeladden. Sitter som støpt [:)]

Har smokkesnor på den, så jeg har skrevet på snora [:)]

ORIGINAL: *LBogLO*

www.navnesmokken.no [;)]

Jeg har forresten klistret merkelapper på smokkene og de holder her. Fra Askeladden.

her også

bestiller bare smokker med navn på fra før jeg, så da bruker hun de i bhg

www.navnesmokken.no [;)]

Hvilken av de smokkene ligner mest på mam smokkene? Her er det kun/helst bare mam 4 mnd+ som brukes!

ORIGINAL: Kaffikåno

www.navnesmokken.no [;)]

Hvilken av de smokkene ligner mest på mam smokkene? Her er det kun/helst bare mam 4 mnd+ som brukes!

Aner ikke... For her går det nemlig i NUK og bare NUK. Men de har gode bilder av tutene inne på nettsiden [:)][:)]

www.navnesmokken.no [;)]

Min liker også best Mam [:)] Bestilte Mam-smokker og smokkesnor med navn her
Står at leveringstiden er 3-4 uker, men jeg fikk dem etter 2. Varierer sikkert litt. Kan ikke se at de har 4 mnd+, men de har 6mnd+ og 0-6, står under Mam individuals. Mener de ikke har Mam Air med navn, det er favoritten hans [:)]

ORIGINAL: Zerlina

www.navnesmokken.no [;)]

Min liker også best Mam [:)] Bestilte Mam-smokker og smokkesnor med navn her
Står at leveringstiden er 3-4 uker, men jeg fikk dem etter 2. Varierer sikkert litt. Kan ikke se at de har 4 mnd+, men de har 6mnd+ og 0-6, står under Mam individuals. Mener de ikke har Mam Air med navn, det er favoritten hans [:)]

Så bra! De går vi for! Men ser det blir over 200 kr med både snor og smokker... Hmmm, tenke, tenke!

BTW, ser at det er 6+ vi bruker[:D]

Ble litt dyrt med frakt og evt mva/fortolling, så jeg tar sjansen på at snuppa godtar nubysmokkene[:D]

Merker ikke smokker, for i bhg er det kun lov med smokk når dem sover(GUDSKJELOV!) eller blir veldig veldig triste, blant annet ved levering[8D]

merker de ikkje!

Back
Topp