baresol
Blir kjent med forumet
Høres nesten ut som megJeg har hatt fryktelig vondt i korsryggen siden i går, eneste som hjelper er å gå tur.
Godt tips! Får prøve det neste gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres nesten ut som megJeg har hatt fryktelig vondt i korsryggen siden i går, eneste som hjelper er å gå tur.
GratulererHei på dereJeg testet positivt første gang på fredag, fjerde naturlige inseminasjon ved klinikk (er gift med en jente). Har sett etter to streker i et halvt år nå, og er så lykkelig for å endelig få positiv test. Testet med tre ulike (CB med ukesindikasjon samt to ulike typer strips) og fikk positivt på alle tre, samt positivt på strips igjen i går.
Jeg var kvalm hele fredagen, men ellers har formen vært bra. Skikkelig spente og vonde bryster og litt trøtthet. Jeg blir ordentlig bekymret av at kvalmen kun dukket opp én dag... Er det noen måte å sjekke at HCG fortsatt stiger? Skal på tidlig ultralyd om 2,5 uke, da er jeg 8+4, men det føles som evigheter til. Så hyggelig å ha noen i samme situasjon å dele opplevelser med![]()
GratulererKvalmen kan komme og gå. Det er helt normalt
![]()