Hvordan markerer dere bryllupsdagen?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Middag ute/hjemme..? Film/kino? Gaver..? Sex..? Blomster?

Hva pleier dere å gi/gjøre?

Første bryllupsdag er rundt hjørnet, og må vel sette en standard for feiring fremover :D
 
Middag, grilling i fjæra sammen med deler av slekta mi. Gitt at vi begge er hjemme, ofte er en av oss på tur med korpset, helst meg i årene fremover, ettersom jeg er styreleder i korpset og derved normalt med på turene som oftest er den helgen skolen slutter.

Film eller kino utgår, sex kun dersom begge er hjemme ;)

Blomster og gaver har vi ikke hatt.

Vi giftet oss altså 23.6 og derved er det st hans feiring på vår bryllupsdag. Og ofte er det ca da skolene slutter, aka korpstur
 
Haha, vi glemte faktisk bryllupsdagen helt ut sist. Jeg kom tilfeldigvis på det uka etter :hilarious:
 
Prøver å få til en ekstra god middag, ellers markerer vi ikke noe særlig.
 
God middag, så får jeg gjerne blomster. :)
 
Vi har tidligere tatt dagdate med mat og kino :)

Gir hverandre gave som symboliserer hvilken bryllupsdag vi har :)
 
God middag, blomster og gaver. Sistnevnte gjerne tematisk etter hvilken dag det er (lærbelte til lærbryllup, bok til papirbryllup, osv) . I år feiret vi fem års bryllupsdag så i stedet for å gi gaver til hverandre skal vi kjøpe tre og plante i hagen.
 
Har kun hatt en bryllupsdag til nå, den glemte mannen, men vi var ute og spiste fordi jeg hadde bursdag noen dager etterpå :)

Vi feiret ikke når vi giftet oss heller, bare en rolig seremoni på rådhuset før jeg gikk på senvakt :)

Har gjerne pleid å feire den dagen vi ble sammen, men nå giftet vi oss den datoen vi møttes første gang, så burde vel kanskje feiret den , får se neste år! :)
 
Egentlig ikke store greiene, i hvert fall ikke etter at vi fikk barn. Hadde bryllupsdag i mai, da ordna vi barnevakt og dro på restaurant :)
Ellers har det vært litt blomster og 1 kinotur blant annet.
I fjor var jeg og barna i syden mens mannen var hjemme alene på bryllupsdagen vår :p
Har prøvd å gitt en litt symbolsk gave alt ettersom hvilken bryllupsdag det har vært, i år strikka jeg ullgenser til mannen siden vi hadde Ullbryllupsdag :happy:
 
I år ble det en klem på badet når vi stelte oss for natten. Glemte litt av datoen når jeg går i perm:/
 
Prøver å spise litt god mat, men de siste to har vi ikke vært alene
Har aldri vært personer som gjør så stort ut av årsmarkeringer :)
Har prøvd å finne gaver som matcher jubileumet :p
 
Middag på Big Horn med middag og drinker. En helaften ute rett og slett :)

I år tok vi også med vennepar og dro på bowling da :)
 
Ikke alltid vi er hjemme, men prøver å markere den på en eller annen måte, går gjerne ut og spiser middag
 
Vi gikk på Hageland å kjøpte et epletre på 5 års bryllupsdagen vår som var "trebryllup"
Mannen sin idé faktisk:love7
 
Første bryllupsdag rett rundt hjørnet her også!
:talk017
Vet ikke hva vi skal finne på, men jeg regner med at jeg iallefall får blomster. Mannen valgte en enkel bryllupsdato slik at han skal huske den. :taunt014
 
Ikke gjort noe spesielt ut av dagen. Får gjerne blomster av mannen. Med 3 tette i alderen 8 mnd - 4.5 år (eldste ble født 9 mnd etter vi giftet oss) så kapitulerer vi fort på sofaen når ungene er lagt :)
 
Back
Topp