Hvordan mage...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
...syntes dere jeg har til nå??? gutte- eller jentemage???

litt vanskelig å si.. det sies at bærer du gutt ser du det ikke bakfra... mens med jenter blir en brei på siden også... gjerne litt for tidlig..

Foreløbig så har eg veldig guttemage, og venter gutt, men det kan endre seg og. Synes du tipper litt begge veier eg.. Ikkje godt å si om det vil utvikle seg til jente mage eller holde seg slik som nå.

ORIGINAL: sicret

litt vanskelig å si.. det sies at bærer du gutt ser du det ikke bakfra... mens med jenter blir en brei på siden også... gjerne litt for tidlig..

er jo bare en myte..
Med meg såg man ikke at jeg var gravid med noen av jentene når de såg meg bakfra... Jente begge gangene..
Denne gangen er tutten lenger ned, men ser fortsatt ikke bakfra at jeg er gravid[:)]

Synest du har jente mage jeg[:)]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: sicret

er jo bare en myte..
Med meg såg man ikke at jeg var gravid med noen av jentene når de såg meg bakfra... Jente begge gangene..
Denne gangen er tutten lenger ned, men ser fortsatt ikke bakfra at jeg er gravid[:)]

Synest du har jente mage jeg[:)]

Av de jeg skjenner så har det iallefall vært slik..

Jentemage[:D]

Back
Topp