Hvordan møttes du og samboeren/mannen din?

Toromor

Glad i forumet
Inspirert av skravletråden, vil jeg gjerne høre historier og hvordan du og din kjære møttes?

Var på fylla med eksen når me var 17år...han presenterte meg for ein kompis....kompisen begynte å nettchatte med meg når det blei slutt mellom meg og eksen, mykje fram og tilbake i 9år før me endelig blei i lag :) Happy ending....no er me forlova og venter baby nr.2:)

Jeg møtte mannen da jeg var 19 og han 20. Jeg begynte på vernepleien og fikk ei ny venninne der. Hun jobba sammen med en kjekk kar som gikk IT linja og bestemte seg for at vi måtte bli kjærester! :) Vi har vært sammen i 8 år og vært gift i 6 mnd i dag. :)

Jeg møtte min kjære da jeg gikk i 7ende klasse, og han i 8ende.. Jeg la alltid merke til når bussen med ungdomsskoleelevene kom for der var han:p hadde heldigvis mange venner som gikk i 8ende, så jeg sneik meg ofte opp til dem å ble kjent me han.. Jeg jobba for å få han i ett helt år, så 3 sept 2001 ble vi sammen! Hang sammen som to erteris, så jeg glemte vennene mine litt, så da bestete vi oss for å ta en pause.. Noe spm førte til at vi begge prøvde ut andre i mellomtiden.. Men vi hadde alltid en connection.. Så da han kom tilbake fra militæret ble vi sammen igjen,8mars 2008:p så imorgen feirer vi jubileum:p haha:) så alle sier at dette er ett virkelig kjærlighetsbarn! Er så rart at jeg faktisk skal ha barn med min første kjærlighet:) det er fantastisk:)

Jeg møtte også kjæresten min gjennom ekskjæresten!! Kleint, men.. De var bare bekjente, ikke gode venner.. Vi møttes på rånestripa....! Huff, så harry vi var i den tiden... *flaut*
I mai har vi vært sammen i 5 år :) vi ble offesielt sammen på en KISS-konsert i Oslo :P De spilte Lick it up :P haha!

Bestevenninnen min meldte meg inn på en sjekkeside på nettet, og hadde leitet han frem.. Så pratet vi litt frem og tilbake før det dabbet av, og jeg var ikke innpå siden på en måneds tid. Så skulle jeg melde meg ut og hadde fått en melding av han, svarte med å gi han nr mitt:) vi pratet masse på meldinger og telefonen før vi bestemte oss for å møtes.. På andre date var jeg hjemme hos han, og har aldri gått herfra igjen..:D ble sammen i august og forlovet oss på julaften:) så her gikk det fort når vi først møttes, og jeg takker høyere makter for en bestevenninne som gjør sånne ting:P

Vi møttes på fest gjennom en felles bekjent, han stod og pratet med noen kompiser da jeg kom forbi. Husker ikke hvem som sa hei, var tross alt på fest. :P Men endte opp med at vi ble stående å prate en stund. Vi ble enige om å dra ut på byen sammen, men jeg ble dratt med ut når folk dro og han ble igjen. Husker ikke helt hvordan vi kom i kontakt igjen etter det, men han dro på utvekslingsstudier til Hawaii et halvår. Vi pratet en del sammen mens han var der og jeg fikk jevnlig mailer fra han. Da han kom hjem møttes vi støtt og stadig. Neste uke har vi vært sammen i 6år.

Vi møttes på Tagged :P Jeg hadde nettopp gått fra x-en min etter 4 år og min kusine flyttet inn til meg for en liten periode fordi jeg ville ikke bo alene og hun satt da på nettet dag og natt og jeg ble nysgjerrig på hva hun holdt på med hele tiden. Hun laget en profil til meg og jeg var bare på "vindusshopping" da jeg fant profilen til Christian. Jeg skrev en mld til han om at jeg syns han var grådig kjekk. Forventet ikke noe svar tilbake men plutselig fikk jeg mld tilbake om at han hadde sjekket ut profilen min også og sa jeg var pen, så da var jeg solgt jeg da :P LOL, vi pratet sammen på nettet via webcam og telefon i et par mnd før han tok flyet fra oslo til bergen og var hos meg en uke. Halvannen mnd etter flyttet han inn til meg i Bergen! og nå sitter vi her 6 år senere, gift, eier husk og bil og har en datter og en engle gutt og venter nå nr 3 <3

gubben var nærmeste nabo hjemme hos mamma... han hadde dame og unger. han er 15 år eldre enn meg.. men alder har ikke noe å si.. han og dama gikk fra hverandre og han skulle bare kjøre meg på fest og hente meg.. da han hentet meg skjedde det litt ting på tur hjem og etter det har det hvert oss i 6 år og nr to på vei.. alder har ikke noe å si,.. det viktigste er at vi har det bra ilag.. har hatt et tøff oppvekst,så for meg skulle jeg bare finne en jeg kunne ha det bra med som ikke er slem mot meg eller noe og tar meg som den jeg er....

Det var flere som reagerte på det og mamma og jeg var uvenner i et års tid.. men etter jeg ble gravid for 5 år siden snart, så ble ting bare bedre og bedre mellom meg og mamma..

" hver gang mamma ringte meg i starten så jeg at jeg var hos ei venninne langt unna, mens sannheten var at jeg var i nabohuset og smuglet meg inn og ut uten at de så det"..tror aldri jeg tørr å fortelle de det.. det blir nok en evig hemmelighet

gubben var nærmeste nabo hjemme hos mamma... han hadde dame og unger. han er 15 år eldre enn meg.. men alder har ikke noe å si.. han og dama gikk fra hverandre og han skulle bare kjøre meg på fest og hente meg.. da han hentet meg skjedde det litt ting på tur hjem og etter det har det hvert oss i 6 år og nr to på vei.. alder har ikke noe å si,.. det viktigste er at vi har det bra ilag.. har hatt et tøff oppvekst,så for meg skulle jeg bare finne en jeg kunne ha det bra med som ikke er slem mot meg eller noe og tar meg som den jeg er....

Enig i at alder ikke har noe å si :)

jeg møte min gjenom et nettsted, vi skravla vel på sms,facbook og tlf i 1mnd før vi møtes. Han kom til oslo å vi møtes. så gikk det 1mnd til sån ca så kom han igjen å etter det har vi så og si vært sammen :) Vi møtes i Juli 2012 og ble sammen i august 2012. Ting skjede tydeligvis fort så vi bor ikke sammen enda men i slutten av mars gjør vi det :) Han er 11år eldre en meg.

Har alltid vert rundt han men har aldri gitt han oppmerksomhet fordi eg såg på han som en overlegen drittsekk :P Plutselig en dag fekk eg ei meldig om at han trengte en klipp, eg sa det var grett :) Eg kan ikkje klippe engang! haha, neste var at vi var på fest ilag og han vart med meg heim og har ikkje fått han "ut av huset" sida då :D

Mange fine historier her :-)

Selv møtte jeg mannen min for over 13 år siden. Vi traff hverandre på Høgskolen under åpningsuka. Jeg og et par venninner var faddere og på gruppen vår fikk vi 10 gutter ;-) Han ene ble jeg betatt av ved første blikk, utrolig kjekk og de snilleste øyer... Det tok nesten et halvt år før vi ble kjærester, giftet oss i 2008 og fikk en sønn i 2010. Er såå forelsket enda og gleder oss slik over at vi venter nok et kjærlighetsbarn.

Møtte min bedre halvdel når vi begge var i militæret i 2008, og siden dagen vi møttes har vi vært som lagd for hverandre, og har maange historier om starten av forholdet, men gjør den så kort som så :)

Jeg flyttet fra trøndelag til Gjøvik for å begynne på sykepleier`n,begynte i klasse med Malin fra Gjøvik,hun var kompis med Sindre(sambo)Etter en fest til malin fikk jeg høre at Sindre synes jeg var så sjarmerende..hadde veldig godt inntrykk av han også,men tvang meg til å holde meg unna for han hadde samboer.
Ukene og månedene gikk og vi møttes sammen med venner rett som det var,mens jeg fikk løpende rapport fra Malin om sindre og samboer`n..mye krangling,nå var det slutt,nå hadde hun flyttet:p
Så en kveld i februar 2008 var sindre på jobb(dørvakt på utested),jeg sto og pratet med han og ventet på venninnen min som jeg skulle sove hos,når hun ringer og sier at jeg ikke kan sove hos henne likevell for hun har fått "napp" på byen;p Da tilbyr sindre seg at jeg kan låne sofan og siden har det vært oss..(Jeg sov ikke på sofan for å si det sånn:))

Back
Topp