Hvordan møttes du og mannen?

MammaMø

Flørter med forumet
Jeg og min mann møttes gjennom ei felles vennine.
De hadde en liten flørt, sommeren 2002 og hun viste meg et bilde av ham.
Det sa pang i hodet mitt, og jeg tenkte "HAN skal jeg ha".
Det ble ikke noe mer mellom dem, så jeg fikk tak i nr hans og sendte melding, uten å få noe svar.
Det gikk noen mnd, så bestemte jeg meg for å prøve en gang til, og denne gangen fikk jeg svar :D
Vi sendte meldinger en stund, før vi bestemte oss for å møtes.
Etter et par møter, tok han mot til seg og kysset meg<3
Og siden har vi vært sammen, og feirer vårt 10år sammen 14.Mai :)

Hvordan møtte du din kjære?

Jeg og min mann møttes gjennom ei felles vennine.
De hadde en liten flørt, sommeren 2002 og hun viste meg et bilde av ham.
Det sa pang i hodet mitt, og jeg tenkte "HAN skal jeg ha".
Det ble ikke noe mer mellom dem, så jeg fikk tak i nr hans og sendte melding, uten å få noe svar.
Det gikk noen mnd, så bestemte jeg meg for å prøve en gang til, og denne gangen fikk jeg svar :D
Vi sendte meldinger en stund, før vi bestemte oss for å møtes.
Etter et par møter, tok han mot til seg og kysset meg<3
Og siden har vi vært sammen, og feirer vårt 10år sammen 14.Mai :)

Hvordan møtte du din kjære?
Hihi, så søt du er :)

Traff han på fest natt til første mai for snart 5 år siden :)
Vi ble vel i grunn sammen i løpet av Mai, og har bodd sammen siden :p Men flytta ikke sammen på skikkelig før i august ;) Hehe. Hele 3 mnd senere!

Møttes på fest:p haha

Begynte på skole sammen :D

Gikk på samme skole :) Han prøvde meg på kroken i 5 mnd før jeg skjønte det :p

Møttes på en uteplass. Vi hadde en felles venninne. Men første gang vi møttes så klina jeg med søskenbarnet hans i bytte med en drink( ikke helt edru nei), rota ikke med han den kvelden. Han spurte venninnen min etter meg etter den kvelden og møttes noen ganger på fest før vi begynte å rote sammen. I dag er venninnen min gift med søskenbarnet hannes.

På fylla. Jeg husket ikke ham i ettertid.. Men vi hadde mange felles venner, så han sporet meg opp via nettet ;-)

Møttes i fadderukene på skolen.. Snakka og kysse litt, før han ble med meg hjem:p Og sånn fortsatte det hver dag i tre mnd så var jeg plutselig gravid :p Romantisk! Haha

Vi gikk på samme skole fra 1 klasse. Han et år eldre enn meg, så vi har vist hvem hverandre var lenge :)

Møttes i fadderukene på skolen.. Snakka og kysse litt, før han ble med meg hjem:p Og sånn fortsatte det hver dag i tre mnd så var jeg plutselig gravid :p Romantisk! Haha

Haha, ikke så veldig romantisk her heller :p jeg sa at vi skulle få barn, fordi det ville blitt et vakkert barn, før jeg ble med han hjem da :p haha

Vi møttes gjennom faren til eldste min.

8. mars 2003 fortalte han meg om sine følelser for meg. 21. juni 2003 gikk jeg fra faren til eldste og 01. august 2003 var jeg og T gift.

Vi møttes på match.no :-) vi møttes etter ca to uker, tok ikke mange minuttene før jeg visste at dette var mannen for meg.

Vi møttes gjennom facebook på en av de flørte appene der

på facebook.. skrev og surra en stund før vi ble sammen i mai 2010, gravid i august 2010, foreldre mai 2011, gift august 2011 og foreldre igjen august 2012...

:finger002

var på jobb i baren ein lørdagskveld. fredagskvelden hadde eg sukka over at folk masa om nach, og ikkje forsto kvifor når eg sa nei. fekk rådet; svar ja, så blir det ikkje meir mas. dei trur deg :P

Lørdagen kom, og min kjære drakk. han spurte om eg ville vere med på nach. så eg sa nei, og så kom eg på fredagens råd og sa: jo forresten:P blir med!:P

Og han fortalte kor han budde, og eg sa det var supert sia eg budde i samme kommune osv...

Han reiste heim og på nach, og eg for heim til min dåværandes type.

ca eit år etter skulle samme gjengen halde fest, og eg var på jobb.. vi prata no litt osv. vi møttes ute. eg var i eit forhold med ein anna fyr på dette tidspunktet, men var i utbrytningsfasen... vi møttes fleire gonga r(tilfeldig) på fest, så vi begynte å sendte mykje meldingar osv.. på kanten til kva ein skal gjere i eit forhold... vart til slutt slutt mellom meg og xen og eg blei med min kjære heim ;P og sia har vi vert sammen :)

Back
Topp