Så nusselige historier [:D]
Her traff vi hverandre på møteplassen.no
Han hadde akkurat gjort det slutt med xen sin, og det samme hadde jeg gjort. Han virket litt sur ut på profilbildet, men jeg ga han en sjanse fordi han hele tiden sendte søte meldinger til meg...[8D]
Etter et par mnd med masse mailskriving, omtrendt daglig, fikk jeg nr hans. Gikk enda en stund før jeg turde å sende han en melding. Men jeg fikk fingeren ut av rompa, og sendte han en melding. Vi bestemte oss for å dra på kino sammen, og så en film vi begge hatet [8D] Og den kvelden da vi satt på kinoen, begge kjedsomme, så tok han meg i hånda, og det bare sa GNIST [:D]
Et par dager senere hadde vi oss [8D] (haha to much information nå[8D]) og jeg ble gravid [:-] En kort tid senere flyttet han inn hos meg, gikk ganske fort i svingene, og etter ca et halvt år, flyttet jeg til han. Han hadde hus, og jeg leilighet, så da havnet valget på han [:D]
7 mnd etter lillegutt var født, fridde han til meg, og 6 mnd senere giftet vi oss, og noen mnd etter det ble jeg pigade meg gravid igjen (den våryrheten altså)...så hehe...slik var det hos oss [:D]
Me love my man, big long time...[:D]