hvordan møttes du og din kjære?

vevina

Forumet er livet
hehe da jeg møtte min sambo var det en ren tilfeldighet, var på en skikkelig bygde fest på lokalet, venninden min ble borte for meg så jeg gikk for å lete. Og midt i rommet satt en kjempe blid mann med åpne armer og en ledig stol[:D] så der ble jeg sittenes resten av kvelden å skravle. sendte mld til han dagen etterpå etter MYE press fra venninden min. men kan jo ikke si jeg angrer nå, siden vi er forlovet og venter barn[:)]
 er bare litt over tre år siden det nå[:)]

kjørte bak han på vei til kiwi, og han tok parkeringsplassen jeg hadde sett for meg, så måtte rygge og kjøre å lete. og da stod han utenfor inngangen å spurte om jeg ble sint, for det så sånn ut sa han. på kvelden var jeg ute å drakk, og når jeg gikk hjem, gikk jeg forbi militærhusene på vei hjem, og der stod bilen hans, så la en lapp med nr mitt på, også fikk jeg meld dagen etter[:D]

Møttes gjennom tanta mi...[8D] (Hun er bare 3 år eldre enn meg...[:-]) På byen...[8D]

Vi møttes på nettet, på mirc for snart 10 år siden [8D]

ORIGINAL: *Emma08*

kjørte bak han på vei til kiwi, og han tok parkeringsplassen jeg hadde sett for meg, så måtte rygge og kjøre å lete. og da stod han utenfor inngangen å spurte om jeg ble sint, for det så sånn ut sa han. på kvelden var jeg ute å drakk, og når jeg gikk hjem, gikk jeg forbi militærhusene på vei hjem, og der stod bilen hans, så la en lapp med nr mitt på, også fikk jeg meld dagen etter[:D]

Hehe.. Så artig historie!

Vår historie er vel en av de mindre romantiske... Det var en ONS som utviklet seg til et forhold. Det har gått opp og ned i mange år, men de siste tre-fire årene har vært veldig bra. Jeg ikke tenke meg noen annen. Det er jo MIN mann og vi hører bare sammen nå.

Min samboer va i militæret i Lillehammer sammen med en kompis av broren min. Huske æ å ei venninne kødda me han at han måtte finne en type te oss (bodde selv i Harstad da) så vi snakka nu me flere på tlf, men æ å sambo fant fort tonen så vi fortsatte me telefonkontakten te en dag han kom på besøk te mæ i Tromsø (fløtta dit etter som æ fikk lærlingeplass der). Ska love you æ va nervøsen da ja[:)] Men sia den gang har vi holdt ilag å det e nu over 10år og 7måna[:)]

Vi møttes da vi var 15 år, på bussen. Han var "han finingen på bussen" og æ va "hu me rompa på bussen" Etter et halvt år med smiling, flørting og rødming på bussen sto han plutselig forran døra mi og lurte på om æ kom ut. Han hadde da funnet ut igjennom noen kamerater hva jeg hette og hvor jeg bodde.

Møtte han på nyttårsfest i 2000. Begynner å bli noen år siden ja[8D]

Vi møttes første gang på en nyttårsfest for 10 år siden. Det ble litt klinings den kvelden. Men jeg flytta til utlandet og ble borte ganske lenge, før jeg to år etterpå 2 juledag møtte han på byen da jeg var hjemme på juleferie. Bodde i Oslo på den tiden, og han kom på besøk to uker etterpå. Da var det gjort [:D] og det er 8 1/2 år siden.....

jeg jobbet på et hundesenter og drev med trenign av hund, han kom der for å få hjelp til trenign kort fortatl ble det mer prating en trenign å haqr vært sammen sidendet. å det er 3 år siden nå ;)

Vi møttes på biffit.no for 3-4 år siden,
Han bodde der som jeg hadde hytte  [8D]
(er bare 2 hus der) Så det var jo et under
at vi ikke hadde møttes før. Etter som tiden
gikk gikk vi fra biffit til nettby og fra nettby
til msn og tilslutt telefon kontakt.
Derretter så begynte vi og treffes og vips så
var vi sammen, og nå ventes babyen vår rundt da
vi har 2 årsdag [:D]

Så nusselige historier [:D]

Her traff vi hverandre på møteplassen.no

Han hadde akkurat gjort det slutt med xen sin, og det samme hadde jeg gjort. Han virket litt sur ut på profilbildet, men jeg ga han en sjanse fordi han hele tiden sendte søte meldinger til meg...[8D]

Etter et par mnd med masse mailskriving, omtrendt daglig, fikk jeg nr hans. Gikk enda en stund før jeg turde å sende han en melding. Men jeg fikk fingeren ut av rompa, og sendte han en melding. Vi bestemte oss for å dra på kino sammen, og så en film vi begge hatet [8D] Og den kvelden da vi satt på kinoen, begge kjedsomme, så tok han meg i hånda, og det bare sa GNIST [:D]

Et par dager senere hadde vi oss [8D] (haha to much information nå[8D]) og jeg ble gravid [:-] En kort tid senere flyttet han inn hos meg, gikk ganske fort i svingene, og etter ca et halvt år, flyttet jeg til han. Han hadde hus, og jeg leilighet, så da havnet valget på han [:D]

7 mnd etter lillegutt var født, fridde han til meg, og 6 mnd senere giftet vi oss, og noen mnd etter det ble jeg pigade meg gravid igjen (den våryrheten altså)...så hehe...slik var det hos oss [:D]

Me love my man, big long time...[:D]

kort fortalt av en historie som er lang og god, hihihihi: vi møttes på nettby :)))))

Vi møttes på Eros av alle ting...hadde lenge kontakt før vi møttes...Har nå vært sammen i snart 7 år, har en datter på 4 og en liten i maven [:D]

ORIGINAL: ¤janina¤

Vi møttes på Eros av alle ting...hadde lenge kontakt før vi møttes...Har nå vært sammen i snart 7 år, har en datter på 4 og en liten i maven [:D]

Hehe eros, den hadde jeg helt glemt ut [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Jepp, på Eros [:D] Vet ikke om dette forumet finnes enda??

Hehe, er en del som har møttes via nett [:D]

Og vi er blandt dem [:-] Nettby var stedet vi ble kjent via. Men, hadde vel kontakt i 1,5 år før vi møttes.

Romjul og nyttårsfeiring på ei hytte, og hundekjøring, var vårt første møte [:)] Knappe 1,5 mnd etter det, var vi i Røros, han skulle kjøre Femundløpet og jeg være handler for han. Og på den turen ble jeg gravid [:D] Sommeren etter flytta han fra Hedemark og opp til Trøndelag, og nå venter vi nr 2 [:D] Har gått fort, men har føltes rett ettersom vi ble såpass godt kjent før vi møttes [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Og vi er blandt dem [:-] Nettby var stedet vi ble kjent via. Men, hadde vel kontakt i 1,5 år før vi møttes.

Romjul og nyttårsfeiring på ei hytte, og hundekjøring, ar vårt første møte [:)] Knappe 1,5 mnd etter det, var vi i Røros, han skulle kjøre Femundløpet og jeg være handler for han. Og på den turen ble jeg gravid [:D] Sommeren etter flytta han fra Hedemark og opp til Trøndelag, og nå venter vi nr 2 [:D] Har gått fort, men har føltes rett ettersom vi ble såpass godt kjent før vi møttes [:)]

Søt historie [:D] tror det er mange som faktisk har truffet hverandre over nett, og det blir nok vanligere og vanligere [:D]

Jepp, på Eros [:D] Vet ikke om dette forumet finnes enda??

Nei si det, aner ikke. Husker jeg hang der når jeg var fjortiss og ville ha oppmerksomhet fra eldre perverse mannfolk [:-] At jeg turde [8D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Romjul og nyttårsfeiring på ei hytte, og hundekjøring, ar vårt første møte [:)] Knappe 1,5 mnd etter det, var vi i Røros, han skulle kjøre Femundløpet og jeg være handler for han. Og på den turen ble jeg gravid [:D] Sommeren etter flytta han fra Hedemark og opp til Trøndelag, og nå venter vi nr 2 [:D] Har gått fort, men har føltes rett ettersom vi ble såpass godt kjent før vi møttes [:)]

Søt historie [:D] tror det er mange som faktisk har truffet hverandre over nett, og det blir nok vanligere og vanligere [:D]

Ikke sant [:)] Ja, nå er det nok veldig vanlig [:)]

Back
Topp