Så mange koselige historier :)
Vi traff hverandre gjennom våre søsken (min søster og hans bror), som var kjærester. Egentlig var det ikke noe spesielt til å starte med, han var jo bare broren til han som søstra mi hadde funnet seg! Men vi fant tonen godt og begynte å henge en del sammen. Det var spesielt han, meg og min bestevenninne! Vi hang sammen som erteris! hehe. Fant på mye gøyale ting, og meg og venninna mi lånte bilen hans støtt og stadig da, var det det stort sett gikk i :P Vi hørte ofte at en av oss (meg eller min venninne) kom til å ende opp med han, haha! Var delte meninger om hvem som kom til å kapre han da! På dette tidspunktet var det ikke noe følelser inni bildet, det kom etterhvert ;)
Vi ble veldig gode venner (jeg sa ALT til han), og var mye ute på byen og hadde det gøy.. Jeg fant som regel en gutt å styre litt med, og han ei jente (jada, var litt fuktig periode dette)..! Etterhvert så ble det bare til at det ble så selvsagt at meg og han skulle begynne å styre litt da... Vi tenkte egentlig: Jaja, hvorfor ikke bare prøve, hva galt kan skje! Og her er vi, 3 og et halvt år etter, med egen bolig og første mini på vei :D
Åjada, Våre søsken er lykkelig gift ;)