Hvordan møttes dere?

Honningblomsten

Forumet er livet
Du og kjærsten/mannen/bf :)

Her er det ikke veldig spennende! Vi møttes gjennom felles venner. Han prøvde egentlig å holde seg litt unna meg, siden han synes jeg var så ung, men så klarte han ikke det mer, og her er vi

vi gikk i samme klasse på videregående ble sammen det første året, på valentines day det er 9 år siden i februar som kommer 

Vi møttes gjennom en felles bekjent på 20 års dagen min ;) Jeg var endelig blitt gammel nok til å komme inn på et bestemt utested, og jeg MÅTTE jo bare hilse på den kjekke dørvakta som jobba der ;) Noen få måneder etterpå var vi et par, og 11,5 år etterpå er vi fremdeles sammen !!

vi møttes når vi råna rundt i byen (flaut ja) han fulgte etter meg helt til jeg stoppet, pratet litt og da siden har vi vært sammen... (ingen av oss råner lengre) men trives eldig godt sammen

Møttes gjennom exen min... De jobbet sammen...
Vi 3 hang sammen med andre venner 1 år før det ble slutt mellom oss..

Oi vips fikk jeg vite at mannen min hadde vært forelset i meg i nesten et år..
Det ble oss etter strevsomme måneder...
Vi mistet noen venner. Mange snakka dritt om oss..Exen snakket ikke med meg på et halv år, men han og manne nmin jobba jo sammen å det funka fint for de.

Vi viste vi måtte i bryllup sammen året etter siden vi begge hadde blitt spurt om vi kunne være forlovere. det gikk veldig fint...

Nå er vi gift og skal ha barn og besøkte exen min seinest i dag...
Å alt er supert... kunne ikke vært bedre :) LYKKE

Vi møttes på fest hos felles venner. Første gang prøvde han å sjekke meg opp, men jeg var totalt uinteressert! Da vi møttes igjen ett år senere var det jeg som var interessert... Han var jo kjempekjekk! :-) Det var jeg som bad ham ut, og etter tre dater var vi et par... :-) Det er snart ni år siden nå...

Jeg var 15 og han var 18, han var den kuleste :p hehe. Han kjørte bil og jeg var super betatt :) etter mye om og men ble vi sammen det er 6 år siden og vi venter vårt andre barn :)

Vi møttes igjennom  et spill på nett. Hadde aldri trodd at mannen i mitt liv og til mine barn skulle bli funnet på nettet. Men her er vi forsatt etter 3,5 år sammen :)

Vi møttes i påbygningsklassen på videregående. Jeg ville ta mer skole etter helsesekretærutdannelsen min, og han ville få generell studiekompetanse etter å ha utdannet seg som kjøttskjærer. Nå studerer han økonomi istedet (etter oppmuntring ifra meg :P) Vi gifta oss i sommer ^_^

Vi ble kjent da jeg gikk i 10 kl og han gikk på vgs =) Han var den fine hybelgutten fra sogn og fjordane  =) Opptatt var han også så det ble bare vennskap mellom oss i mange år før det endelig ble oss for 4 år siden =) Gnisten var jo alltid der så det var så godt når det endelig ble oss :) <3

Vi har bodd 1 km fra hverandre hele livet, og han hadde sett meg på bussen flere ganger og synes at jeg var søt. Jeg husker ikke han, fordi han var en av de store, skumle gutta, og jeg turte ikke sette meg bakerst i bussen hvor han satt, hehe.

Noen år senere så han meg på en msn profil og kjente meg igjen. Han tok kontakt og vi møttes kort tid etterpå. Nå har vi vært sammen i snart 8 år, og gift noen få mnd:)

Vi møttes på et utested, han kom bort å spurte om vi skulle danse (eh.. jeg hadde type) men takket fint ja til det. Etter denne kvelden slo jeg opp med min daværende type og ble sammen med min nåværende mann. Vært sammen i 5 år, gift i et halvt år :) :)

møttes for første gang for litt over 11 år siden gjennom en felles venn .. da hadde vi en sommerflørt , men så flyttet vi begge utenbyes ... så han ikke før 6,5 år senere på ett utested .. og etter den dagen har det vært ossemoticon

Så mange herlige historier:D

Vi møttes først via dansinga, jeg var instruktøren hans, så han la merke til meg. Jeg la ikke merke til han i starten, for vi hadde mange elever... Så danset vi og pratet litt på noen swing cafeer. Før vi møttes i fylla rett før sommerferien, jeg var på flørtern med en annen, så ble bare litt prating. Etter sommeren møttes vi, igjen på fylla-på brua over Nidelelva. Etter litt kjas og roting ble jeg med ham hjem-og hadde en herlig natt :D:D:D

Etter det ble det 14 dager med mye kos og lite soving, så skulle jeg flytte ett år til utlandet... så da bestemte vi at dette ville vi satse på-og her sitter vi. 6 år etter, med en baby i senga og en i magen :D:D:D

Vi traff hverandre første gang  da jeg begynnte på ungdomskolen i 7. klasse(ja, jeg er såpass gammel at jeg misset reform 97) og han var i år eldre, hadde Nick Carter sveis og Psyko Cowboybukser..... Han var veldig mye kulere enn meg....

Så...18 år senere etter jeg hadde flyttet tilbake til bygden, begynnte vi plutselig og prate sammen og jeg oppdaget han han faktisk var alt jeg ville ha i en mann. Når ting er rett så er de rett, vi kommer til å ha ettårsdag omtrent samtidig som når vi blir foreldre

på spraydate.no for snart 8 år siden! Litt flaut, egentlig. Var ikke så vanlig da. Kanksje ligg vanligere nå?

Traff han på Nettby, ble kjent der og over msn pga Guns N' Roses faktisk.
Noen måneder senere var vi ett par, og litt under ett år etter det flytta han ned til sør, og inn hos meg.
Nå har vi vært sammen i snart 5 år, forlova i litt over 4. For to år siden kjøpte vi hus sammen, og nå venter vi en liten en :-)

Og fremdeles får jeg sommerfugler i magen bare ved å tenke på minsin <3

Så gøy å lese alles historier :-)

Jeg så min mann første gang på videregående etter ei venninne fant ut at det måtte være mannen for meg. Vi ble venner, så ble vi bestevenner (jeg var selvfølgelig forelska hele tiden), og ett år senere ble vi sammen, på julaften <3 Jeg vil si jeg er temmelig tålmodig -  men det var vel verdt ventingen. Hehe. 4,5 år senere giftet vi oss, og nå 2,5 år etter bryllupet venter vi vårt første barn :-) Lykke!

Vi traff hverandre på #chat.no for 12år siden. Ingen av oss var på jakt etter noen kjæreste, men det var full klaff. Vi ble sammen 4 månder etter at snakket sammen først var vi sammen :-) Hadde datet 3 ganger på den tiden til  tross for 50mil i mellom oss. Nå sitter vi her, men et barn og barn nr. to på vei 11 år senere :-) 

Så mange koselige historier :) 
Vi traff hverandre gjennom våre søsken (min søster og hans bror), som var kjærester. Egentlig var det ikke noe spesielt til å starte med, han var jo bare broren til han som søstra mi hadde funnet seg! Men vi fant tonen godt og begynte å henge en del sammen. Det var spesielt han, meg og min bestevenninne! Vi hang sammen som erteris! hehe. Fant på mye gøyale ting, og meg og venninna mi lånte bilen hans støtt og stadig da, var det det stort sett gikk i :P Vi hørte ofte at en av oss (meg eller min venninne) kom til å ende opp med han, haha! Var delte meninger om hvem som kom til å kapre han da! På dette tidspunktet var det ikke noe følelser inni bildet, det kom etterhvert ;) 
Vi ble veldig gode venner (jeg sa ALT til han), og var mye ute på byen og hadde det gøy.. Jeg fant som regel en gutt å styre litt med, og han ei jente (jada, var litt fuktig periode dette)..! Etterhvert så ble det bare til at det ble så selvsagt at meg og han skulle begynne å styre litt da... Vi tenkte egentlig: Jaja, hvorfor ikke bare prøve, hva galt kan skje! Og her er vi, 3 og et halvt år etter, med egen bolig og første mini på vei :D 
Åjada, Våre søsken er lykkelig gift ;) 

Back
Topp