Hvordan møtte

Var fast bestemt på at gutter var no herk da j dro på fest sammen med ei venninne.. (var 17 snart 18)der møtte j min nåværende go klump... Visste hvem han var men hadde ikke prata med ham før. Vi krangla om en saccosekk.. så beit han meg hardt i fingern (helt sant!) og da var det gjort [:D] innviterte han på fest dagen etterpå og han sa ja (dritings som han var). Han ble med på fest og siden har det vært oss 2[:D]
Vært sammen i over 5,5 år. Bodd sammen i over 4,5 år og nå venter vi vårt første barn sammen[;)] Planlagt

vi møttes gjennom felles venner. husker jeg synes at han var bare såååå rar de første gangene.[:D]  men så endret det seg da[:)] var veeeldig gode venner i ett år før vi blei kjærester... blei bare helt fortapt i han! så fikk jeg vite at han var helt på knærne etter meg og da  blei vi kjærester[;)] har vært sammen 4 år nå... er like forelska enda vi[:)] er helt rart å tenke på at kjærligheten vi har til hverandre er det lill grunnlaget for gullet i magen.....

Jeg møtte verdens herligste gutt (sorry om jeg tråkker på noen tær her nå, altså [:D]) på Spraydate, av alle steder. Skulle absolutt ikke inn der for å treffe noen, var bare nysgjerrig. Mailet med samboer i et halvt år, før vi møttes på date i Lillestrøm. Det sa pang, og vi har nesten ikke vært fra hverandre en dag etter det! Flyttet sammen etter 5 måneder (kjøpte sammen etter 3!!! Vi var gale! [:)]) Og nå venter vi jo lille snuppers i juli! Vi har to-års jubileum i slutten av juli, så her har ting gått fort! Men har aldri vært så lykkelig før [:D][:D][:D]

Jeg møtte verdens herligste gutt (sorry om jeg tråkker på noen tær her nå, altså ) på Spraydate, av alle steder. Skulle absolutt ikke inn der for å treffe noen, var bare nysgjerrig. Mailet med samboer i et halvt år, før vi møttes på date i Lillestrøm. Det sa pang, og vi har nesten ikke vært fra hverandre en dag etter det! Flyttet sammen etter 5 måneder (kjøpte sammen etter 3!!! Vi var gale! ) Og nå venter vi jo lille snuppers i juli! Vi har to-års jubileum i slutten av juli, så her har ting gått fort! Men har aldri vært så lykkelig før

Godt å høre at andre å har møtt sin utkårede på nett[;)]

Jeg traff min for første gang i 98 i militæret, da jeg var inn til  min førstegangstjeneste Hadde akkuratt blitt slutt med min eks( en dust[:'(][:'(])
 Og kjæreste var det siste jeg tenkte på. Skulle iallefall ikke treffe noen i militæret, dette var en prinsipp sak[8|][8|]. Vi var venner en stund( tenket aldri på han som en kjæreste da han ikke var i katogorien for min type gutt. Han var alt for snill) Men etter en øvelse vi hadde og vi måtte ligge sammen på vakt i beredskap sa det pang for min del.Sa til ei veninna at han må jeg bare ha[8D]. Jeg var da 19 og han var 22. Vi flytta sammen fra første dag og fikk Nikoline ca 2 år etter. Nå venter vi vår andre skatt. Jeg elsker ham svært mye og er enda forelsket i ham. [:)][:)]

Back
Topp