Hvordan møtte

2gang

Glad i forumet
du han du skal ha barn med?
Husker ikke om vi har hatt en slik tråd tidligere, om vi har det så kan vi ta en ny en. Det har sikkert kommet noen nye her også.

Så hvordan møtte dere han dere skal ha barn med?
Er dere sammen i dag?
Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg møtte mannen min for ca 3,5 år siden (9 mnd før vi fikk barn nr 1), gjennom felles venner. I dag er vi gift!

Vi møttes vi en felles venn på en venners venners fest nyttårsaften for 2,5 år siden.
Skrudd historie egentlig - kameraten som introduserte oss var innmari opptatt av at vi skulle like hverandre. Snakket bare pent om meg til sambo og omvent. Så når vi først falt for hverandre (påskeaften 2 år siden slo lynet ned i meg) da skulle han kameraten gjøre alt han kunne for å ødelegge da. Sa det rett ut til min venninne. Og til sambo sa han at det var jo ikke riktig at vi skulle bli sammen, for det var jo hans tur først. Han hadde vært alene lenger enn det sambo hadde vært [&:]

Vel, vi hadde vært sammen litt over et år da vi ble samboere 1 juni i fjor, og ble gravide i oktober. Er fortsatt lykkelige sammen [:D] (skulle vel bare mangle)

Vi traff hverandre da jeg var på studietur til hjemlandet hans (Skottland). Vi hadde en felles bekjent som var med på turen, som introduserte oss.

Vi har vært sammen i seks år nå, og gift i snart to, og bodd sammen i snart to år + en del veldig lange besøk, he, he, sånn en til tre måneder om gangen da vi ikke formelt bodde sammen, men var studenter i hvert vårt land ... Vi trives fremdeles kjempegodt i lag. Jeg syns han er verdens beste!

håper det ikke gjør noe om jeg slenger meg på den tråden her[:)]
jeg traff samboeren min i april i fjor på ett utested i askim som heter siste reis[:)] siden vi skal ha barn nå å ,så håper jeg at det virkelig var "siste reis" ble med på naschpiel og så hjem til han, men BARE for å prate. tok han flere dager før han fikk meg til sengs hehe... siden har vi bare vært sammen[:D] håper at det holder for ungen sin skyld! veit åssen det er å være skilsmisse unge. det er kjempe kjipt!

Jeg møtte min kjære da jeg jobbet i den barnehagen der dattera hans gikk. Hun var forresten veldig opptatt av meg, og pratet kun om meg hjemme [:D]  ( liten Kirsten Giftekniv [;)]). Så det ble da til at vi vekslet noen ord hver gang han hentet henne. Så en kveld fikk jeg sms fra han, og da var det i grunn gjort! Han ble ikke kvitt meg etter det [;)] Dette er nå snart 2 år siden, og vi er nå forlovet med gifteplaner neste juli.

Hahahaha! Huff da lillle venn [:D] Historien din er da ikke dummere enn min den daaaa! Tenk jeg sjekket opp en far i bhg. [&:] Det skulle sjefen ha visst! [;)] Hihihi! Arbeidsmoral er jo en fin ting... Ehhh..

Så hvordan møtte dere han dere skal ha barn med?
Er dere sammen i dag?
Hvor lenge har dere vært sammen?

* Møtte han på en chatte-kanal på internett[8|] Da var jeg bare 19 år.. møtte han 1 gang, men det var ikke kjærlighet ved første blikk nei.. Vi ble sammen 2 år etter dette.. (første gang jeg traff han synes jeg ikke noe særlig om han, men 2 år etter var han jo den kjekkasen plutselig!)

*Vi er sammen, lykkelig gift..snart 2 år som ektepar...

*3,5 år sånn ca..

Han var sammen bestevenninna til kusina mi...[8|]
Det ble slutt.
Vi ble bestevenner, hang sammen hele tiden.
Etter 1 år ble vi bare sammen sånn helt ut av det blå,
var helt rart for hadde ikke tenkt på han som kjærestei det hele tatt,
vi ble jo så innmari gode venner.
Men det var så bra når det skjedde! Skulle liksom bare være sånn.[:)]
Det er 1 og et halvt år siden nå.'
JEG ELSKER HAN!!

[:)] Ja egentlig... Det var jo bare tilfeldigheter at jeg i det hele tatt tok den jobben også. Sukk...[:)] Men GJETT om jeg er glad for det nå da! [:D]

Vi møttes på byen. Traff han første gang mens jeg var forlova med eksen min- hans inntrykk av meg da var at jeg var prippen og vanskelig [:D] Kan det ha vært for at jeg var snar med å vise fram ringen og fortelle at jeg var forlova kanskje..[8|] Dette var i juni og da jeg traff han igjen i november var jeg ikke forlova lenger (hadde ikke noe med min nåværende å gjøre altså!!) og fikk da formidla det på ett vis også [:D] Holdt han på pinebenken i en måned før han fikk tilbringe natta hos meg og siden har vi vært sammen. 3 1/2 år 6.juni og vi har bodd sammen i 3 av de åra [:D]

Jeg møtte min kjære gjennom jobben. La merke til han med det samme jeg begynte og prøvde å sjekke han opp... bakte til og med kake på bursdagen hans! Men tror du han tok hintene? Neida. Etter noen måneder sluttet han. Jeg traff han igjen to år senere, på nattbussen på vei hjem fra en fuktig kveld på byen. Vi utvekslet telefonnummer og begynte å sende hverandre mailer. Vi bodde da på ulike kanter av landet og etter et par måneder da jeg var hjemme på besøk, avtalte vi en date. I to måneder snakket vi i timesvis på telefon hver eneste dag. Forhold ble et tema og han fortalte om sine følelser for meg. Jeg trengte lenger tid, på grunn av et tidligere forhold jeg ikke var helt over. Han ventet tålmodig og i dag har vi vært sammen i 5 1/2 år. Vi venter vårt første etterlengtede barn og skal gifte oss neste sommer [:)]

Vi møtte hverandre gjennom venninna mi.
Første kvelden snakket vi masse sammen og utvekslet telefonnummer...Tekstet masse en stund fremover..
Ble utrolig betatt av hverandre, men det tok faktisk et halvt år før vi ble et par...
Ble sammen i januar 2003, forlovet oss desember 2003, og skal gifte oss neste sommer..
Venter også vårt etterlengtet barn nå i juli [:D]

Artig å høre slike historier!
Min historie er litt skjebnestyrt-mener nå jeg da...
Vi ble sammen i russetiden...-så denne tiden på året er liksom en meget synlig påminnelse om den svunne tiden.. var russ 98.. leenge siden!
Vel, vi møttes i russetiden -han gikk i klassen til en venninde av meg og vi ble sammen. Jeg skulle ett år til utlandet etter skoleslutt og forholdet ble derfor ganske kortvarig-ca 1.mnd. Jeg dro til Holland, fikk meg ny kjæreste, han dro i militæret og fikk også ny kjæreste. På en visitt hjemme på nyttårsaften-med min daværende kjæreste-kom han på festen til venninden min-fordi han visste at jeg skulle dit (det var da slutt med hans kjæreste). Jeg husker enda den intense lykkefølelsen jeg fikk da jeg så han igjen[:)]. Jeg dro tilbake til Holland, men oppholdet ble forkortet med noen måneder av ulike grunner og i mars kom jeg hjem. Da var han fortsatt i militæret langt oppi nord, men møtte han da han var hjemme på perm-og det sa egentlig bare klaff nok en gang[:D] Så da ble vi sammen igjen og i dag har det gått 7 år og 2 mnd siden vi ble sammen for 2.gang. Venter nå vårt første barn og er veldig lykkelige! Og jeg går og venter på dagen han skal fri... han er litt treig på den fronten da, men men..

Fri du da vel!
Det gjorde jeg!
Og vi er gift!

Vi har gått på samme skole i samme bygd i alle år,
så vi visste jo om hverandre..
Men ble førsta ordentli kjent da han surra me besteveninna mi[:D][:D]
Det varte bare en sommer da men...:)
å da ble vi gode venner(var selv sammen med eksen) 3 år senere blei det oss..
i 2003[:D]
Å må få skryte litt av denne mannen,han er det mest tolmodigste mennesket jeg har møtt!

Min samboer møtte jeg hos en venninne en dag jeg kom innom henne etter en tung treningsøkt. Så ikke ut[8|]

Etter det kom han innom hver gang han hørte at jeg var der(bodde 2 kvartaler nedenfor)
Til og med en gang jeg sov hos henne kom han innom ganske sent for å se på at jeg sov[8|][8|][:D]

HAn tok motet til seg å ba meg på picknik i sageneparken med Chablis hvitvin og en rødvin jeg ikke husker hva heter. Jeg ble møkkings[:D] og vi klina. Overnattet hos han uten å gjøre noe annet en klinings.

Min plan var at dette skulle være en sommerflørt fordi han er 6 år yngre enn meg. Da var jeg 29 år og han 23 år.
Etter sommeren skulle jeg dumpe han, men han kom meg i forkjøpet med en ferie til Sharm el Sheik i Egypt (skulle hvertfall dumpe han etter den ferien) og etter en uke der var jeg så forelsket at jeg visste ikke hvilket bein jeg skulle stå på.

Ja og nå er vi forlovet å venter et herlig barn[:D]

Vi har vært sammen i 3 år i juli[:D]

Og Chello det er sånne fyllehistorier som er det mest vanlige tror jeg[:D][:D]

Han gikk i klassen til storebroren min, var bestekameraten hans[:)] De er tre år eldre enn meg...men det gikk lang tid etter jeg møtte han 1. gang...da hadde jeg så vidt kommet i puberteten å greier....
Når han og broren min var flyttet til hver sine steder pga skole, møttes vi igjen...han som begynnte å sende meldinger en gang han var på fest...så møttes vi e periode, uten at broren min vissste det...når han fann det ut ble det raballder!
Men han var glad jeg valgte nettopp han jeg valgte, når jeg skullle ta en av kompisene[8D]
Takket være oss er de mye sammen igjen, bestekompiser!

Jeg møtte min kjære på internett..PÅ Blink inne på dagbladet..
Vi har vært sammen siden sept 2004,og nå venter vi vårt første barn..Å det var planlagt..[:D]

Back
Topp