Hvordan møtte du som alenemor din nye mann?

Traff han gjennom en god venninne når vi var på shopping med den gang sønn og datteren våres :) Lillemor var en 9 mnd :) Nå venter vi våres 4 og 5 barn :) Han har vært pappaen for hun fra dag én og skal adoptere hun
 
Møttes gjennom felles venner, begynte å skrive på face og han kom på besøk etter ungene var lagt og vi sov hos hverandre når barna var hos pappaen sin.
 
Traff ham på match, jeg.
 
Traff han ute på byn, mens mini var hos pappaen. :) etter det møttes vi når vi hadde "friuke" fra unger :)
 
På fjellet :) Vi møttes og ble kjent i et familieskitrekk. Vi hadde begge med oss barn. Hans barn er en del eldre enn mitt, så hans eldste "passet" min mens vi fikk oss noen turer på ski aleine. Gikk langrennturer med alle barna. Koste oss rett og slett ute med felles interesse. Siden vi var aleineforeldre, var møttes vi også noen ganger uten barn på afterski ;) Tok to år før vi ble samme, nå er vi gift og venter barn (termin i dag). Så jeg går for forslaget om å møte noen mens en gjør på noe en liker, begynne med en hobby :)
 
Vi kjente hverandre fra før, men det var først via snapchat vi avtalte date etter masse hverdagslige bilder vi hadde sendt til hverandre:) Han er en fantastisk far for min eldste og vår felles sønn:Heartred Vi har vert sammen i 2 år nå og skal snart gifte oss:happy:
 
Last edited:
Var edru jeg... Sjåfør og kom på nach hos han :p
Etter den dagen ble vi litt mer kjent og VIPS etter 3uker kom jeg på bursdagsfest hos han og her har jeg vært siden haha :D
 
Via et forum på nett.
Samme her :p
(Nettby) Pratet i over et år pr nett, og pr telefon. Også utviklet ting seg til at vi måtte møtes i real life, og se om alt føltes like riktig da også, og jammen fløy det gnister da også mellom oss❤️
Han hadde ingen barn, og jeg hadde 3 barn. Vi ble sammen i desember 2010 og fikk første barn sammen i 2014, giftet oss, og hadde dåp samtidig, og venter vårt 2.barn sammen i Aug 2016 ❤️
Han flyttet hit fra Østfold da jeg ikke var flyttbar pga barna :)
 
Fant han på tinder;) Er oppvokst noen km unna hverandre, men aldri vært i samme kretser. Så da jeg snubla over han på tinder snappa vi en liten stund før jeg dro innom han og så en film. Mini var da hos pappaen. Etter det kom han innom etter leggetid, og vi har vært sammen etterpå En fantastisk bonuspappa jeg gleder meg til å se som pappa til vårt felles barn, termin i slutten av mars
 
Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).
 
Last edited:
Vi var i samme singelgruppe på face og han var kamerat av ei av mine beste venninner.
Hun sendte oss på date forkledd som vanlig fest og sa ifra om det en uke etterpå
 
Back
Topp