Hvordan møtte du din kjære ??

des09feb12

Forelsket i forumet
Fortell fortell

Ble kjent med han via Røde Kors. Så var venner lenge før vi ble sammen :)

På en fest :) 

Vi er fra samme bygd så vi har nok alltid kjent hverandre.. Men fikk først øynene opp for hverandre over noen tiquila hehe;) Han er veldig sjenert type;) Ikke at jeg var så utrolig sjarmerende den kvelden da jeg ble fulgt hjem og spydde hver 10 meter eller noe haha;)
Må jo være ekte kjærlighet når han da ringer dagen etter;)emoticon

Vi jobbet på samme sted, men i forskjellige avdelinger. Han kjente en venninne av meg i min avdeling bedre, så inviterte jeg han på fest. Og sammen er vi fortsatt ??

Vi traff hverandre via nettstedet Blink.no Aldri likt nettdating,men ville finne venner. Men så traff vi hverandre for vi bodde bare 45min fra hverandre. Så ble vi sammen etter 1mnd ca. Forlovet oss etter 2mnd og giftet oss etter 5år Verdens mest pefekte mann for meg er han

Så morsomt å lese, flere ??

Må vel fortelle jeg også da.. Vi er fra samme bygd, så vi har vist om hverandre lenge.. Men plutselig begynte jeg å få meldinger av han om jeg ville bli med på kino, bli med å se film osv.. Dette var på våren, så jeg var russ litt etter han begynte å sende melding, i russetiden kjørte han nye russebil for oss, var med meg på fester o.l, så ble jeg med han på contryfestival på vinstra og etter der ble vi offesielt sammen Tilslutt lå jeg ikke lengre hjemme, så da var vi plutselig blitt samborere, og siden har vi vært sammen.. Ble sammen juli 08, fikk en datter des 09, forlovet sept 10, baby 12, og BRYLLUP 14 emoticon HERLIG!!

Vi var på BMX løp for 7 år siden og skulle opp å bade.. da kom en moped, og vi stilte oss i veien sånn han skulle stoppa å la oss sitte på men han kjørte meg ned isteden for å stoppe! :P

- så kasta han RØYKEN (ikke lurt å gjør for ei som smugrøyka) min og kasta meg i vannet.. etter det snakka vi mye på nettet som vi aldri skulle se hverandre igjen men der tok vi feil :)

Vi møttes på en fotballkamp ingen av oss egentlig skulle på.... 
Jeg syntes gutten var ufordragelig og det tok mange uker før jeg via felles venner fikk han som venn på nettforumet. 

Derfra snakket jeg bare av høflighet når han spurte om ting , men av en eller annen grunn endte jeg opp med tlf nr hans, og en dag jeg var i Oslo, planer ble endret  og jeg trengte ett sted å sove var tlf kort unna og siden det har vi vært sammen.. 
Ble sammen i Okt 07 en gang (vi vet enda ikke helt når det var :P ), bodde sammen og kjøpte hund sammen i des 07, mars 09 kom første og feb 12 ventes andre. 

jeg var på fest i kollektive han bodde, så vi hadde felles kjente.. :)

Møttes via nettet faktisk:P Snakket sammen leenge før vi møttes, møttes rundt juletider i 06 og ble sammen 7 januar 07<3 

Veninnen min tok meg med til han da han hadde bursdag... Det var første gang vi møttes. Etterpå ble vi verdens beste venner. Vi begynte å være sammen masse! Nattbading, filmer, film maraton, middager i kjellern hans osv... 

Så reiset han i millitæret. Mistet litt kontakt. Så kom han hjem og jeg innviterte han på fest hos meg. Vi begynte og finne på ting sammen igjen. Jeg begynte å skjønne at vi faktisk hadde vært forelsket i mange år og at jeg elsket han! :)

Vi begynte og rote litt frem og tilbake...Som vi også hadde gjort litt tidligere.. Men vi kom ikke noe vei med frykt for at vennskapet skulle ta slutt.

Pluttselig ble vi gravide... Og kjærester... Flyttet sammen...og mistet rett før lille julaften i 2009.
Nå er vi fortsatt sammen og venter barn i begynnelsen av feb 2012. 

Etter 5 år som verdens beste venner som kjennte hverandre inn og ut så var det vell på tide å bli sammen hehe :)! Nå har vi være sammen i litt over 2 år... og bestevenner i 7 år!

Han prøvde å sjekke meg opp første gang det var slutt med min x...
2 gang det ble slutt med x, også siste gang det ble slutt dukket han opp på jobben og spurte sjefen om jeg kunne få en uke ferie..
(siden jeg sa jeg egentlig ikke kunne ta fri)
Fri fikk jeg, og vi var en uke på dykketur sammen, og vært sammen siden...
vært sammen nå i fem år, og venter vårt 1 barn :)
Vi har mange felles venner, så har visst hvem han har vært lenge.

han har alltid vært sjarmerende og kjekk, Alltid vært "avstandsforelsket" i han.
Hadde aldri trodd han så min vei.. hehe...
Var ikke så mange av våre venner som hadde trodd det skulle bli oss to:)
Men det ble det;) hihihi

Me møttes første gang på innflyttingsfest som eg og ei venninne hadde då me flytta til byen :) Venninna mi kjente han allerede gjennom ei anna felles vennine som hadde blitt kjent med ein av kompisane hans, så dei hadde vore på eit par fester og vors tidligare :) 

Møttes August 08, blei sammen mars 09, samboere i juli 09, begynte å prøve på baby i mai 10, testa positivt i juni 11 og venter no vår første i februar 12 :) 

Vi jobbet i samme vekter selskapet, så vi møttes på et kurs!
Snakket ikke mye sammen de to første dagene, men siste dagen fikk vi kjempe god kontakt.
Fant fort kontakten og det ble plutselig mye flørting emoticon
Viste seg at han som meg, var i et forhold som ikke var så bra.
Så vi gjorde det vi måtte for å kunne beholde kontakten...dumpe partnerne våre! emoticon

På aller første date..ble han med meg hjem....og...-siden har han bodd sammen med meg!!
Og det var for 2 1/2 år siden ca emoticon  ..og angrer ikke den dag idag.

Forlovet oss ganske kjapt, men gikk bra.
Og no har vi en datter på 1 år, kommende tirsdag!!
- og venter nr to 02.feb. - som er en gutt. 
Min sønn, fra tidligere forhold, digger min mann og er en så stolt storebror!
Så no bor vi i eget hus og er veldig fornøyd med nabolaget emoticon

Er evig forelsket og elsker han veldig høyt!
De fleste forhold har sine opp og ned sider, men som en kompis sa en gang " det er de sterkeste forholdene som er vanskeligst å jobbe med".

** Sladrer med moto2 **
** Sladrer med Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Møttes i russetida =) Var russ begge to, ble sammen en mnd etter russetida var over.

Møtte han på fæst, men var ikke singel første gangen jeg så han, så var det tilfeldige treff, så en dag jeg var å gikk tur i en park var han der så gikk vi i lag å da ble vi bare helt betatt av hverandre, så snek vi oss rundt i noen mndr, så flyttet han inn hos meg, sååå ble jeg gravid 3 uker etter han flyttet inn :P men vi passer perfekt i lag <3 hehe litt teit i grunn :P

Møtte han på fæst, men var ikke singel første gangen jeg så han, så var det tilfeldige treff, så en dag jeg var å gikk tur i en park var han der så gikk vi i lag å da ble vi bare helt betatt av hverandre, så snek vi oss rundt i noen mndr, så flyttet han inn hos meg, sååå ble jeg gravid 3 uker etter han flyttet inn :P men vi passer perfekt i lag <3 hehe litt teit i grunn :P

flyttet hjemme fra skole start 2003. Var på fest en onsdag, noe som jeg aldri sians har vært på, han var edru å skulle på jobb dagen etterpå. Flørta, å bytta telefon nr. fra september til mai hadde jeg overnattings besøk (^^,). I mai 04 da ble vi samboere. Fikk ei datter april 07 og venter nå vårt andre barn i feb.  Han e verdens beste!!

Vi møttes på nettet vi også;) pratet flere mnd før jeg dro å besøkte han (er fra samme fylke men maange mil å kjøre). Vi har snart vært sammen i 2 år,jeg flyttet inn etter 3 mnd, forlovet siden august i år og venter ei jente i februar :) <3 verdens beste mann

Back
Topp