Hold deg fast... Her er den korte versjonen[8D][:D]
Jeg hadde nettopp flyttet til Mexico i august 2005. Tok ikke mer enn ett par uker før jeg møtte han. Han var da sammen med x'n, og jeg og venninna mi var sammen med 2 andre venner. Disse var kompiser av gubben, så han kom bort til bordet vårt der vi tok noen øl... Jeg satt og måpet og bare kikka på han da han stod der. Venninna mi måtte sparke meg i leggen for å få kontakt med meg... Haha[8D] Da han gikk, spurte gutta om hva vi syns om han. Han var vel grei han, svarte vi[;)] Vi visste jo det at han ville få greie på det senere...[:)]
Noen uker etter ringte kameraten hans meg for å spørre hva vi gjorde. Vi satt bare og tok noen øl hjemme hos meg, før vi skulle en tur på et utested. Han lurte på om han, broren og en kamerat kunne komme. Ja, det var jo bare å komme det... Plutselig får jeg sms av denne kameraten: "Jeg håper det er noen fine damer der. Hilsen Spencer." Jeg svarte bare en frekk sms tilbake om at vi var de fineste damene han noen gang kom til å møte i hvertfall...[8D]
Da de kom, gikk vi ut for å åpne porten for dem. Og da så jeg at det var HAN!! Den kjekke kameraten fra baren, som jeg hadde pratet non stop om i etterkant... Fikk panikk, og løp inn i leiligheten, og styrtet ned noen shotter... Fin i farta, ble jeg plutselig veldig snakkesalig[;)] Så jeg brukte hele kvelden på å prøve å prate med han, mens han svarte meg på spansk. (Jeg kunne ikke 1 ord spansk på det tidspunktet...). Så kompisen måtte oversette til engelsk. Viste seg i etterkant at han var flau over å snakke engelsk, siden de andre var der...[&:][8|]
Men på dette utestedet delte vi noen øl, og vi snakket litt... But that's it... Men noen dager etter fikk jeg sms av han igjen, og vi pratet masse over tlf og på sms. Bestemte oss for å møtes på en restaurant/bar... Tilfeldigvis var det ladies night den dagen, så alle drinker var gratis for oss... Og gutta var 1 time sent ute... Dvs at vi rakk å bli på snurren allerede før de kom.... Vel, endte med at jeg fikk roser av han den kvelden, og vi kyssa omtrent hele kvelden[8D][:D]
Kort tid etter flyttet han uoffisielt inn (sov der hver natt og hadde klærne sine der)... Ble vel offisielt kjærester etter at han flytet inn[8D] Og vi som ikke skulle ha kjærester, bare ha det litt gøy... Haha[:D]