Hvordan møtte dere partnerne deres?

cleo_84

Gift med forumet
Hvor og hvordan ble dere sammen? Var det kjærlighet ved første blikk?

Beklager at denne ble litt laaaang...

Det var nettopp slutt med typen, så jeg flytta inn til ei venninne som bodde hjemme hos faren. Hun skulle på date og jeg NEKTET å bli igjen hjemme hos henne. Var tross alt andre dagen jeg var der! Nei nei, tenkte hun. På date skulle hun, om jeg så måtte være med! Så hun ringte daten og lurte på om han hadde en singel kamerat. Joda, han hadde et par stykker. Jeg kunne velge mellom en som så ut som en tyrker og en som så ut som en svenske. IKKE vanskelig, det ble tyrkeren!

Vi kjørte en times tid og dukket opp i huset de bodde. Jeg var sjåfør da venninna mi ville ta seg ei øl. Kom inn og så en gjeng med gale, lite pene mannfolk som satt rundt et bord. Gikk og hilste på alle sammen, men ingen av de het Jens. Pustet litt lettet ut, og var VELDIG spent på hva som kom til å møte meg. Så kom "tyrkeren" ut fra kjøkkenet. DÅN! Den kjekkasen hadde jeg sett før! Vi var jo fra samme sted, bare han var tre år eldre enn meg...

Turen gikk på standup og vi storkoste oss. Var sammen i 6mnd før han ville være alene igjen, leve livet og studere ferdig. Var rimelig forbanna for det, men traff han igjen 2,5år etterpå og siden har vi vært sammen [:D] Så egentlig var det godt han ville leve livet den gangen og ikke når han ble 30år[:D]

Traff min kjære på internett..[;)]
Vi mailen,sendte sms, og snakket med hverandre over msn.
Vi hadde avtalt at vi skulle møtes på byen en lørdagskveld.
Men fredagen før så satt jeg hos naboen å drakk litt vin og slappet av.
Sendte da seff mld med sambo og lixom sa at du tør ikke å komme hit nå..[8D]
Å så fikk jeg mld tilbake om at jeg måtte gi han en time for han måtte dusje å sånt først..

Jeg stormdrakk siste rest av vinflaska, og gjorde avtale med naboen om at hvis jeg festet alt håret i en hestehale så måtte hu hjelpe meg få denne mannen ut.
(sambo hadde tidligere sagt at han syns at lagt, utslått hår er sexy på damer..[8D])

For å si d sånn, håret ble hengende ned d, og 7 mnd etterpå så flyttet vi fra tr.heim til stavanger, og en mnd etter d,så var jeg gravid, og nå venter vi nr 2 [:D][:D]

han var naboen til søstra mi så du
spleiset oss[:D]

Jeg traff min kjære på internett som 13 åring. Vi snakka mye sammen på mIRC, og i april 2000 så traff vi hverandre første gang. Vi har vært sammen siden da. De første årene hadde vi avstandsforhold, siden jeg bodde i Trøndelag og han i Nordland. Etter to år flytta han nedover, så da ble vi helgekjærester siden han gikk på skole i andre enden av Trøndelag. Etter det flytta han til samme plass som meg, men vi bodde hver for oss. Vi flytta sammen for 4 år siden, og venter nå nr 2. I april har vi vært sammen i 10 år[:)]

familie middag på 17 mai for 10 år siden. min mann er fetteren til min svoger. jeg likte han ikke med engang men etter et par mnd satt alle sammen å sendte vitser til hverandre og vi fortsatte hele natten. det ble kino og vi tok med søstern og svogern (fetteren hans) for vi tenkte begge to at det ikke var en date. og etter det har vi da holdt sammen , giftet oss for 3 å siden, fikk otilie 4 mnd etter vi giftet oss og nå venter vi nr 2 enedelig etter å ha mistet i SA og MA. KRYSSE FINGRE

Vi møttes på nettet.... Og in real life etter nesten et år med mailing og skriving på nett... Vi budde då i kvart vårt land, og var enige om at det var ikkje LITT aktuelt å starte et forhold en gong!!!

Men etter en mnd til "skar det seg" :P Og etter et år i kvart vårt land, flytta eg etter og vi budde ilag i det store utland før vi flytta tilbake til Norge i sommar...

I november forlova vi oss, og lagde bebis samme natt! :P Så mykje spennande som skal skje framover! :D

Historien om hvordan vi ble sammen er veldig søt og morsom, men den er også ganske lang og personlig. Derfor får dere bare et pittelite utdrag her[;)]

En lørdag i slutten av mars for tre år siden endte jeg og noen venninner tilfeldigvis opp på sjørøverfest! Der la jeg merke til en snodig fyr.. Han var kledd som Captain Jack Sparrow med mørkt skjegg, svart eyeliner, langt svart hår og lørvete klær. Han var tynn og hengslete, han var skitten og hadde ringer, smykker og ørepynt. Og jeg tenkte selfølgelig åiii HAN var kjekk! [;)] 

Ikke visste jeg at denne rare uflidde sjørøveren skulle bli mannen i mitt liv[;)]

Nå har vi leilighet, hund og stasjonsvogn, er forlovet og har en liten en på vei![:D] Han er min drømmemann, min lekekamerat og min aller beste venn, jeg er så utrolig glad for at vi møttes![:D] Ps. tre år senere er han fremdeles lagra som Captain Sparrow på mobilen min..[;)]

Jeg hadde vært singel siden jeg ble gravid med sønnen min, så jeg var ganske brent og ganske
så bestemt på at jeg skulle være singel resten av livet mitt [>:] Hadde vel ganske så lite tiltro til mannfolk,
men så flyttet vi fra Trondheim til Oslo for at jeg skulle begynne på skole her nede, raskt ble det veldig ensomt,
ingen venner eller kjente å være sammen på kvelden, så mye tid ble brukt på nettet etter guttungen var lagt i seng.
Synnes at reklamen fra Møteplassen.no virket litt fristende for der kunne enn jo både møte venner og kjæreste,
men jeg skulle hvertfall ikke ha kjæreste [;)] Ganske så raskt etter jeg opprettet profilen min kom jeg i kontakt
med min nå forlovede. Han var ganske så pågånde så jeg droppet kontaket etter ei stund, MEN, et kjempe men
Jeg traff igjen han helt tilfeldig et år senere og da sa det pang fra min siden, jeg likte han sporenstreks.
Han kom på kaffe til oss 3 juledag og siden da har vi bare vært sammen [:)] Vi flyttet sammen etter 5 mnd og nå
er vi forlovet, skal ha barn sammen og gifter oss i Mai 2011 [:D]
Det er godt kjærligheten ikke lar oss være i fred noen ganger dere <3

Vi møttes i Valgfag Trafikk på Videregående !!

vi gikk på samma barneskole og bodde 5 min i fra hverandre helt siden vi var 1år. men traff hverandre for førstegang på byen faktisk.. han gikk et år under meg på skolen og jeg visste ikke hva han het en gang [8D] men etter et møde på byen fortsatte vi å treffe hverandre mer og mer så bare var det oss liksom[:D] perfekt match <3 [;)] venter foresten vårt andre barn og har vert sammen snart 3 år[:D]

Vennine traff gutt på chattested. Vennine inviterer gutt på fest. Gutt tar med seg kamerat. arika ser hjerter.... eller ivertfall nesten meden gang[:D] Prøvde å spille kostbar, men det varte ikke lenge[8D]
Dette var i april 02, giftet oss i mai 07 og fikk en skatt i mai 08. Venter en liten til i august 10

Hold deg fast... Her er den korte versjonen[8D][:D]

Jeg hadde nettopp flyttet til Mexico i august 2005. Tok ikke mer enn ett par uker før jeg møtte han. Han var da sammen med x'n, og jeg og venninna mi var sammen med 2 andre venner. Disse var kompiser av gubben, så han kom bort til bordet vårt der vi tok noen øl... Jeg satt og måpet og bare kikka på han da han stod der. Venninna mi måtte sparke meg i leggen for å få kontakt med meg... Haha[8D] Da han gikk, spurte gutta om hva vi syns om han. Han var vel grei han, svarte vi[;)] Vi visste jo det at han ville få greie på det senere...[:)]

Noen uker etter ringte kameraten hans meg for å spørre hva vi gjorde. Vi satt bare og tok noen øl hjemme hos meg, før vi skulle en tur på et utested. Han lurte på om han, broren og en kamerat kunne komme. Ja, det var jo bare å komme det... Plutselig får jeg sms av denne kameraten: "Jeg håper det er noen fine damer der. Hilsen Spencer." Jeg svarte bare en frekk sms tilbake om at vi var de fineste damene han noen gang kom til å møte i hvertfall...[8D]

Da de kom, gikk vi ut for å åpne porten for dem. Og da så jeg at det var HAN!! Den kjekke kameraten fra baren, som jeg hadde pratet non stop om i etterkant... Fikk panikk, og løp inn i leiligheten, og styrtet ned noen shotter... Fin i farta, ble jeg plutselig veldig snakkesalig[;)] Så jeg brukte hele kvelden på å prøve å prate med han, mens han svarte meg på spansk. (Jeg kunne ikke 1 ord spansk på det tidspunktet...). Så kompisen måtte oversette til engelsk. Viste seg i etterkant at han var flau over å snakke engelsk, siden de andre var der...[&:][8|]

Men på dette utestedet delte vi noen øl, og vi snakket litt... But that's it... Men noen dager etter fikk jeg sms av han igjen, og vi pratet masse over tlf og på sms. Bestemte oss for å møtes på en restaurant/bar... Tilfeldigvis var det ladies night den dagen, så alle drinker var gratis for oss... Og gutta var 1 time sent ute... Dvs at vi rakk å bli på snurren allerede før de kom.... Vel, endte med at jeg fikk roser av han den kvelden, og vi kyssa omtrent hele kvelden[8D][:D]

Kort tid etter flyttet han uoffisielt inn (sov der hver natt og hadde klærne sine der)... Ble vel offisielt kjærester etter at han flytet inn[8D] Og vi som ikke skulle ha kjærester, bare ha det litt gøy... Haha[:D]

Traff min mann på nettby,beynnte og skrive med han der,så veksla vi msn å tlf nummer,hadde mye kontakt på nettet og tlf,så traff eg han ein kveld i september
2007,det var kjærlighet ved første blikk fra begge to[:)]4 mnd etter vi traff kvarandre så kjøpte vi hus sammen,1 mnd etter vi var flytta inn så forlova vi oss,og i mars 2009 fekk vi ei nydelig datter[:)]i september 2009 gifta vi oss[:D] og nå venter vi nr 2 i august[:)](eg har ein gutt på 9år som eg har frå før)[;)]

Møtte også min samboer på nettby:) Jeg fant ut at jeg ville studere i Trondheim, og da tenkte jeg kanskje at det va noen kjekke gutter der oppe.. så søkte nå bare opp, så dukket "en jordnær bonderomantisk mann" opp og vi begynte å flørte litt. Traff hverandre hjemme hos meg etter bare tre måneder, siden har vi vært sammen. Bor i Trondheim å[:)]
Jeg avskydde i utgangspunktet sånne nettsamfunn, men nå er jeg ikke fult så negativ.. :p Jeg har fått meg en flott odelsgutt og skal bo på bygda med utsikt over trondheimsfjorden i framtida[:D]

Møtte og typen på nett...på en side på dagbladet, het blink.. vi pratet sammen der noen uker, og på sms og msn, og avtalte til slutt å treffes. jeg gikk på videregående på voss, for de som vet hvor det er.. og han bodde i bergen. jeg tok toget til byn, og han var allerede på møtestedet da jeg kom. var sååå nervøs...
møtte han no og fikk klem, pratet osv..og kjørte med han hjem. der så vi en film og han laget mat til meg:D
og jeg ble over natten..(ingenting skjedde:P) han har no i senere tid sagt at han likte meg mye, og jeg likte han.. men jeg var veeldig nervøs for å treffe han osv..så fikk ikke helt frem hvor godt jeg likte han...han kjørte meg til toget dagen etterpå, og begge tenkte "jaja..det var det".. vi fortsatte å ha kontakt, og han hadde blitt litt skuffet og lei seg over at det ikke ble noe mer følelser da vi møttes. angrer litt på det ennå..
men vi fikk en ny sjangs, og to uker senere så møttes vi igjen, og da klaffet det helt:)
etter noen mnd flyttet jeg inn til han, og begynte å jobbe i bergen.

No snart 5 år senere så har vi kjøpt hus i lag, har en nydelig gutt på snart 3 år, og nr 2 på vei:D:D[:)]

Ble litt mye dette hehe......

Jeg har ei helt fantastisk venninne som fortalte meg om en som kom til å passe meg perfekt[;)] Først var jeg veeeldig negativ, likte ikke helt den derre "spleise" settingen. Åsså var\er jeg igrunnen veldig "byjente". Å den herremannen hun fortalte meg om hadde akkurat bygd seg hus på landet.
Herregud tenkte jeg, vil jo ikke være sammen med en "bonde" jeg heller da[:'(] Haha, men jeg gikk med på å møte han. Men før vi kom så langt, så fikk jeg melding fra han, vi sendte en go del sms, og fant hverandre på facebook.
Ah, jeg syntes han var råkjekk!![;)] Han virket helt fantastisk, og vi fant tonen med en gang.
Pga. arbeid osv, så fikk vi ikke møttes med en gang, men etter 1 mnd med mange telefonsamtaler og meldinger så avtalte vi at han skulle komme til meg i byen.
Jeg var på jobb den dagen han skulle komme, så han måtte komme dit for å møte meg. Jeg satt utenfor å ventet, å der... kom den utrolige, skjønne, fantastiske, deilige mannen miiin[:)] 

Det var fulltreffer!! Takker venninna mi for det enda, hadde det ikke vært for henne.. Så hadde jeg ikke vært forlovet med verdens beste mann, å da hadde vi heller ikke ventet vårt kjærlighetsbarn i august<3[;)]

Jeg fikk tips av en kompis om et nettsted som her sukker tror jeg det var.

Var nybrent på guttefronten, men kjedet meg, og falt for en kar der.

Det ble helklaff, soulmate totalt!

Vi møttes i august 2008, bare noen uker etter vi ble kjent, ble sammen 30 august, forlovet oss i desember og venter nå vårt 1 barn sammen:)

Back
Topp