Hvordan møtte dere kjæresten/samboeren/mannen deres?

Nina92

Flørter med forumet
Hvordan møtte dere kjæresten/samboeren/mannen deres? [:D]
Synes det er så kjekt å høre hvordan folk traff sin elskede.
Har du kanskje en morsom historie, eller møttes dere på en ganske normal måte? fortell [:D]

Etter begravelsen til pappan hans, av alle ting.

Hans søster er også min venninne (samme far). Jeg hadde aldri møtt han før da han flyttet fra hjemplassen vår for 20 år siden. Han kom hjem fra Australia for å være i begravelsen og reiste tilbake kort tid etterpå, så det ble med det møte. Men han gjorde virkelig inntrykk på meg med sin eventyrlyst og livsglede. Etter 12 måneder fant han meg på facebook, da bodde han i Los Angeles, og han skulle snart komme hjem til Norge. Så vi mailet i noen uker før han kom hjem og bestemte oss for å dra på date[;)] Jeg viste at han snart skulle reise på seiltur rundt Australia men vi ble kjærester og etter 4 måneder dro han å ble borte i et halvt år. Men det gikk så bra å nå er vi gift og venter vårt første barn.

Vi møttes på dykketur, vi.[:D] Og så meldte vi oss på det samme videregåendekurset og i løpet av det kurset ble vi kjærester.
Husker han tegna et hjerte i sanda på bunnen under nattdykket på kurset. Da var jeg slogt, vettu! [;)]

jeg var ute med broren hans faktisk... på date altså-og så kom min nåværende mann for å hilse på denne "damen han hadde hørt så mye om". jeg tenkte at jeg hadde valgt feil bror, men denne karen var i et forhold som hadde vart i 7 år. det gikk et år, det ble bare med den ene daten forresten, så møtte jeg min mann igjen på byen. han var blitt singel kunne han fortelle, jeg var i et annet forhold, men klarte ikke tenke på andre så gjorde det slutt. min mann og jeg bestemte oss for å møtes-i mars 2005 var vår første date, og i februar 2006 kom sveinung til verden. 29. mai 2010 giftet vi oss, og nå er nr 2 på vei... kjapt og greit[:)]

så han først sommeren 2005, den hotte snekkeren i KUN arbeidsbukse og sko... *sikkle...* men opptatt var jeg og snill jente[:D]

SÅ! mars 2007(singel) var jeg og ei vennine på rånern da jeg så han igjen og sa til min vennine at HAN SKAL jeg ha! To dager etter møtte jeg hun igjen og hu slengte i tryne på meg "gjett hvem jeg skal på filmdate med...?" Trodde det var med han hu rota med men neida det var med min hotte snekker... Skal si jeg var forbannet på henne... Så var god vennine tilbake, sendte han mld på nettby(av alle ting) og skrev att hu dreiv med en annen. I krig og kjærlighet er alt lov ;) (jada 14`tis men funka)

Ente med att vi satt på msn hele natten, dagen etter kom han på jobben min å kjøpe burger... Aldri vært så nervøs i hele mitt liv :) Han ba meg med på fest hos en kompis, drakk meg full, spydde og sovna på sofaen halvt hengende på han... YESS da!!Fikk han nok det bra inntrykket av meg... [:)] Men kom meg i form igjen litt utpå, pusset tenner(jordan flytannbørste er pefekt på fest) og klinte bokstavlig talt til. September samme år var gravidtesten positiv[:D], vi forlovet oss juli 2009 og venter nå snuppe nr 2[:D]

Ung og naiv begge to vil jeg påstå.

Møttes på nettby i januar 2007 og i virkeligheten på slutten av mars samme året. Diverse ting som skjedde det året, gjorde at vi bestemte oss for å satse for fullt etter at jeg var ferdig på fhs i 2008. Så han fikk seg jobb her i byen og flyttet hjem til søsteren hans i april 2008, som var mye av grunnen til at vi møttes i utgangspunktet. Vi fant en leieleilighet som var perfekt for å flytte sammen i.

Det er helt merkelig hvordan en klarer seg bare med MSN og telefon. Mye følelser på godt og vondt ble til det året ja!

Nå feirer vi 4 årsdag i mars og er forlovet og skal ha vår første bebis. Helt rart hvordan to historier møtes og blir til 1.... Lykkelig, det er jeg[;)]

ORIGINAL: _gjotterii_

SÅ! mars 2007(singel) var jeg og ei vennine på rånern da jeg så han igjen og sa til min vennine at HAN SKAL jeg ha! To dager etter møtte jeg hun igjen og hu slengte i tryne på meg "gjett hvem jeg skal på filmdate med...?" Trodde det var med han hu rota med men neida det var med min hotte snekker... Skal si jeg var forbannet på henne... Så var god vennine tilbake, sendte han mld på nettby(av alle ting) og skrev att hu dreiv med en annen. I krig og kjærlighet er alt lov ;) (jada 14`tis men funka)

hoho, det er lov i krig og kjærlighet

Det er ingen sånn superspesiell episode, men litt sånn "på rett sted til rett tid"- type sak[:D]

Hadde vi ikke truffet hverandre den kvelden, hadde vi nok kanskje aldri truffet hverandre tenker jeg. Så tror nok det var meningen, ja

Nå, litt over 4 år senere er vi gifte og venter baby sammen[:D]

Møtte han da jeg fulgte min vennine på hennes første date. Hun har en super kristen far og jeg var hennes unskylding for å dra til hybelhusene.
Og der så jeg en skikkelig kjekking[:D]
Lite viste jeg at han hadde dame, skjønte ikke hvorfor hun ene jenta var så sur hver gang jeg kom inn døra.
Sendte medlinger til hverandre i en uke før jeg fant det ut[8D]
Trodde at ja da var det over og jeg hadde ikke sjans i havet.

Gikk noen dager før jeg fikk en melding om jeg ville se film sammen med han.
Siden da her vi hengt sammen. Ler ennå når jeg ser for meg den jenta og de blikkene hun sendte meg.
Hadde aldrig meldt med han om jeg viste de var sammen, så er glad min vennine ikke sa noe[;)]

Vi møttes gjennom venner på hyttetur i 1997, datet et par ganger og ble sammen. Tok oss god tid og giftet oss i 2007 på ti års dagen vår og i 2009 kom go jenta oogså blir det jo en prins i juni 2011[:D] Egentlig ikke noe spesiell måte og møtes på... Tror det mest spesielle hos oss er at vi fortsatt er sammen hehehe om man skal peke ut noe spesielt da..[8|]

Vi traff hverandre over internett... via nettstedet www.blink.no (dette var våren 2005), så møttes vi ute på byen 16 mai, fulle og fæle..hehe.. så bestemte vi oss for å treffes edru etterpå.. så jeg besøkte ham en gang, og han besøkte meg en gang.. men så ble det ikke noe mellom oss... Men vi hadde hverandre på msn, og hadde jo tlf nr til hverandre.. så hendte vi snakka sammen over msn eller sms.. men var sjeldent.. Så begynte vi snakke en del sammen på msn igjen høsten 2007.. og fant ut vi skulle treffes igjen... og det var veldig vellykket..vi falt for hverandre.. og i begynnelsen av desember ble vi sammen [:)] Etter 1/2 år flytta jeg inn hos ham, og når vi feirte 1 årsdag fridde han til meg.. Nå er det litt over 3 år siden vi ble sammen, og nå har vi gifta oss, og venter nr 2 sammen [:)]

Vi traff hverandre på nettby for straks 2år siden[8D]
Det var bare vennesnakk først og det var hele hensikten også fordi vi begge hadde flytta tilbake til vårt hjemsted å hadde ingen av de gamle vennene lenger å ville derfor sammen komme i kontakt med flere herfra. Jeg avr da fortsatt gift men i et veldig dårlig ekteskap hvor jeg var blitt tråkket skikkelig ned så jeg ikke turte og skille meg fordi jeg trodde at ingen andre ville ha meg og at det da var bedre å bli der enn å være alene da ejg er veldig redd for og være alene[:(]
MEN vi snakka hele natta på nettby/msn og utvekslet tlf nr, kjemien var helt sinnsyk så vi MÅTTE bare treffes allerede dagen etter! Kjemien var fortsatt like perfekt, føltes som vi var ment for hverandre og slik føles det ennå. Etter en stund bestemte jeg meg da for og ta ut skillsmisse med mannen jeg var gift med (bare på papiret, vi fungerte ikke som noe ekteskap da han aldri var hjemme, brydde seg ikke osv og bare dro på oss gjeld etter gjeld bak min rygg). Jeg angrer ikke et eneste sekund den dag idag, jeg er fortsatt separert som man må være et år før man kan skille seg fullstendig. Det har uten tvil vært det riktige ovenfor både meg og barna. Jeg har fått en mann jeg stoler på og føler meg trygg på at ikke svikter hver gang han trengs og barna har fått en farsfigur i huset som er tilstede.
Vi er nå forlovet selv om vi er enige om å vente noen år med noe bryllup pga at jeg har vært gift en gang og vi venter vårt første felles barn. Livet er bare HELT fantastisk!

Me møtte kverandre for første gang den aller første dagen på videregående, kom i samme klasse[:)] Huske ennå godt første gang eg så han[:D]

I løpet av det første halvåret va me begge "opptatt", men endte etterhvert opp som bestevenner[:)] blei mange kinoturer når det nærma seg sommer igjen[8D] Etter ein stund va det ingen tvil om at me va forelska, men begge trodde at den andre ikkje va det, så lite blei gjort. Men så, rett før vårt 2. skoleår sammen skulle til å begynna kyssa han meg for første gang, og me har vært sammen siden[:)]

Har nå vært sammen i snart 4,5 år[:D]

Jeg var 19, hadde fått meg jobb som lærling og etter et par mnd var det julebord. Der rota jeg med sjefen, hehe, skikkelig klisje! (Han er 3 år eldre enn meg, ingen gammel gris eller noe [8D]) Mandagen etter måtte jeg inn på kontoret og hadde den flaueste samtalen i hele mitt liv. Han beklaga det som hadde skjedd, det skulle aldri gjenta seg osv..
Men, vi fortsatte å småflørte litt, og til slutt ble vi et par. Alt var veldig hemmelig da, ingen skulle vite noe! Så fikk han seg ny jobb i Oslo. Vi skulle prøve å holde kontakten, men jeg ble jo kjempe lei meg! Men det tok ikke lang tid før han hadde ordna overflytting til Oslo for meg også, hvis jeg ville! Så akkurat et år etter at jeg starta i jobben flytta vi sammen til Oslo [:D]

Nå har vi vært sammen i snart 6 år, og har nr 2 på vei! (Og vi jobber i samme firma enda, og han er fremdeles sjefen min [8D][:)])

Vi har spilt i korps sammen, to ganger.

Første gangen var vel jeg 13, og han 19 - spilte sammen i noen år. Så begynte jeg igjen for fem år siden. Ble sammen påsken for snart 4 år siden. Var ei felles venninne som sådde idéen hos oss begge, etter at vi hadde klaget på at vi var single.

Han inviterte meg over til et vennepar for litt "ølsmaking" (var starten av påsken). Tilbrakte store deler av påsken sammen, og skjærtorsdag ble vi et par. Tannbørsten flyttet inn hos han dagen etter, og etter tre dager var vi samboere.

Han var (er) bestekompisen t storebroren min....han sendte meg mld en gang i 2002 da han var på fest,,,tror det var for å plage broder'n...og sånn gikk det![:D][:)] vi holdt det skjult en stund, og da brodern fann det ut ble det bråk,,[&:]

men nå er det jo bare fryd og gammen....fikk nr. 1 i juli.06, giftet oss i sept-07, fikk nr. 2 i juli -09 og så kommer nr.3, og den siste nå til juni[:)]

Artig..

Vi møttes oxo første skoledag på vgs. Jeg var opptatt, til mannens fortvilelse. Ble bestevenner ganske kjapt. Han hadde damer, og en dame i lang tid. Var bestiser gjennom hele vgs.. Ble slutt mellom han og dama i april mener jeg tredje året, og det ble slutt mellom meg og typen rett etter skolen var slutt..

Vi møttes på er utested ( jeg sendte sms og ba han komme), siden har det vært oss. Forlovet oss etter tre uker. Vært sammen i 10 år til sommeren, gift i 5...

Kan vel sies at det alltid har vært noe mellom oss. Og hadde vi vært single samtidig før, så hadde nok ting skjedd tenker jeg[:D].. Men alt i alt, så har det jo blitt perfekt!!!

Jeg hadde akkurat avsluttet et samboerforhold, og var ute på byn med venner en påske for å kose meg med venner.
Helt på slutten av kvelden, rett før stengetid, var det en fyr som plutselig satt seg med meg, og prøvde så godt han kunne å sjekke meg opp. Jeg pratet med han, men var absolutt IKKe interessert i han.
Jeg og mine venner bestemte oss for å gå å få oss litt mat, før vi vandret hjem, og da hang denne fyren fortsatt på oss, og ville spise han også, han skulle bare si fra til sin kompis, som satt i et annet rom på utestedet.

Ja ja så ble han nå med oss da, men på veg til matutsalget, så dukket plutselig denne kompisen hans opp fra intet. Og fra det første øyeblikket øynene våres møttes - var skjebnen forseilet for vår del. Vakker som våren var han, og med et fantastisk smil, bergtok han meg fra første øyeblikk. [:D] He he klisjeaktig men dog så gøy!
Han hadde mistet bankkortet sitt, og jeg tilbød å spandere mat på han likegreit... Desverre ble han som først "fant" meg veldig skuffet over kompisen sin, siden han tråkket på "hans" område.. Men han tilga han fort da, når han skjønte det var alvor mellom oss etterhvert.

Nå er det gått 10 år siden, og vi er gift på 5.året, og venter nr2 sammen. Den ulykkelige kompisen hans, endte med å være forloveren til min mann i bryllupet og er fadder til vårt første barn. Så som dere sikkert skjønner er vi virkelig takknemlig for at han prøvde å sjekke meg opp den kvelden, for ellers hadde vi nok aldri møttes. Så sånn kan det gå[:D]

ej å vennindene mine var på byen å koste oss. så var det bare en deilig fyr som kom ut på dansegulvet. ej såg på han ej allerede danset med så bort på sambo, neeh han var mye finere, så dumpet det som var kopissen hannes for sambo sin del (han som kom ut på dansegulvet) kysset han litt, å fikk nr hannes. så dagen etter sendte han melding til mej[:)] så skrev litt frem å tilbake. han var da i marinen, så neste gang de skulle til ålesund møttes vi igjen, å sånn forsatte det=) har snart vært sammen i 7 år no å har to herlig barn ilag, å skulle egentli giftet oss 15aug 2009., men ej ble gravid med snuppa vår, å no er ej gravid med nr 3!! så vi håper kansje på bryllup til neste år=)

Vi møttes utenfor domkira i stavanger! [8D] Det var i påsken 2002. Jeg skulle til en kompis etter dansetrening da jeg møtte min nåværende samboer og en venn av han! De stoppet meg å ville ha meg med ut på byen! Jeg takket nei, men gikk med på å få nr hans så jeg kunne sende en mld om jeg var interesert i å møte han en annen gang! (jeg tørde ikke gi mitt! Var bare 15 år da, å han så eldre ut [8D])!
Så sendte jeg en melding noen dager senere når jeg skulle på fest! Samme kveld møttes vi ved domkira for å snakke litt! De neste årene møttes vi ved domkirka nesten hver helg.. å bare satt der å snakket og klinte! Jeg var for ung til å gå inn noen steder i byen. [;)] Jeg ble forelsket i han allerede fra 2 gang jeg møtte han! å har aldri møtt noen som har gjort samme intrykk på meg! Han va så sjarmerende og kjekk! så morsom! glemmer av å til at han er allt det nå.. for er så vandt med han! [8D] men nå kom jeg på det igjen!! Er sammen med drømmegutten min! heldige meg! [:D]
Vi har snakket om å gifte oss i den samme kirka som vi møttes utenfor første gang, og alle de andre gangene! [:)]

Back
Topp