Jeg hadde akkurat avsluttet et samboerforhold, og var ute på byn med venner en påske for å kose meg med venner.
Helt på slutten av kvelden, rett før stengetid, var det en fyr som plutselig satt seg med meg, og prøvde så godt han kunne å sjekke meg opp. Jeg pratet med han, men var absolutt IKKe interessert i han.
Jeg og mine venner bestemte oss for å gå å få oss litt mat, før vi vandret hjem, og da hang denne fyren fortsatt på oss, og ville spise han også, han skulle bare si fra til sin kompis, som satt i et annet rom på utestedet.
Ja ja så ble han nå med oss da, men på veg til matutsalget, så dukket plutselig denne kompisen hans opp fra intet. Og fra det første øyeblikket øynene våres møttes - var skjebnen forseilet for vår del. Vakker som våren var han, og med et fantastisk smil, bergtok han meg fra første øyeblikk. [:D] He he klisjeaktig men dog så gøy!
Han hadde mistet bankkortet sitt, og jeg tilbød å spandere mat på han likegreit... Desverre ble han som først "fant" meg veldig skuffet over kompisen sin, siden han tråkket på "hans" område.. Men han tilga han fort da, når han skjønte det var alvor mellom oss etterhvert.
Nå er det gått 10 år siden, og vi er gift på 5.året, og venter nr2 sammen. Den ulykkelige kompisen hans, endte med å være forloveren til min mann i bryllupet og er fadder til vårt første barn. Så som dere sikkert skjønner er vi virkelig takknemlig for at han prøvde å sjekke meg opp den kvelden, for ellers hadde vi nok aldri møttes. Så sånn kan det gå[:D]