Hvordan lure meg unna..?

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Får besøk i morgenkveld, og skal spise biff og "drikke vin".. har kjøpt meg noe alkoholfri cider, men de som kommer sa at "Vi har med en kjempegod vin som du bare mååå smake på!!". Jeg er jo veldig glad i vin, så blir seff rart når jeg takker nei. Har ikke lyst å si noe, jeg er jo bare 4+2.... Men ender vel opp med at de skjønner det uansett! Og syns d er sååå kjipt... :P

Skjønner deg veldig godt; alle konkluderer med graviditet når noen ikke drikker.. Dumt at det er sånn for man vil jo fortelle det når man er klar...

Funker antibiotika trikset da? Eller er det lett gjennomskubart.. :p

Kjøp deg Torres naturo, alkoholfri rødvin. Ikke sikkert den er knallgod, men da kan du nippe av glasse, svinse inn på kjøkkenet og bytte innhold!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

si du går på penceline eller noe å ikke kan drikke grunnet medisinene du har fått av legen.

ta en slurk å få samboern din til å drikke resten uten at dem merker det :p eller gjør som vinsmakere spytte det ut igjen bare inn i en tom ciderboks :p evt si du skal kjøre å hente noen/noe etterpå..

Problemet er vel at vi er på hytta. Her er kjøkken og spisestue i samme, og har ingen pol i nærheten! Uff, angrer som en gal på at vi ba opp noen på besøk!! :P

Late som om du har skikkelig hodepine og "liksom" tar noen smertestillende?

Typisk liksom, men da bør du jo ikke drikke alkohol!

Hodepine er god å skylde på, i hvertfall viss der er snakk om rødvin som hoss mange lager hodepine;-)

Jeg hadde bare "smakt" på vinen og sagt at jeg ikke likte den..og kansje smuglet en alkoholfri vin med i en vinflaske som det skal være alkohol i.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Uff ikke lett det der dilemma:/
Er så gla jeg egentlig ikke drikker for da stusser ikke folk på det vertfall

hvordan gikk det?

Back
Topp