Hvordan lure darlingen

Dollface

Forumet er livet
VIP
til å gå ned i butikken og kjøpe ostepop til meg???
Tips tas i mot med takk.. Han ligger og halvsover på sofaen, så det må virkelig slå an altså etter en meget hektisk dag på jobb og mye frustrasjon... [:D]

ORIGINAL: gÆmonbeiBe

Si at du har et kinky forslag, men at du trenger ostepop til å gjennomføre det

jeg kan prøve... [8D]

Ta på deg kort skjørt uten truse, skrææææv alt du kan og spør pent; kan du svippe i butikken og kjøpe ostepopp kjære[:D][:D]

ORIGINAL: *LiLLa*

si at viss han gjør det,så skal han få kjøtt på pinnen til kvelden[8D][8D][8D]hehehe
funker her iallfall[8D][8D][8D](HVER gang..hihihi)

siden det ikke ble noe i går, og jeg har gnåla om det i hele dag så vet han at han får det uansett [:D]
jeg ække så gnien [8D]

ORIGINAL: Dollface™

alt dreier seg om sex for dere grisete damer [>:][>:]

Høøøø[8|] aner ikke hva du snakker om da livet mitt kun dreier seg om koffert holdninger[8D]

"åh.. jammen det regner joooo"

"duuuu... jeg har så lyst på ostepop..."

"jammen..."

"kom igjen daaa..."

ORIGINAL: _WannabeTari_

ORIGINAL: _WannabeTari_

si at du skal ta tiden på han: hvor kort tid kan han få kjøpt ostepopp på?[:D]

tror ikke han gidder det da...nei,du må tirre med kjøtt på pinnen,det KAN HAN IKKE GÅ GLIPP AV!!!![;)][:D][8D][8D]

kan hende han er inmari lett å glede[:D]

han var ikke vanskelig å overtale iallefall..

"Du skal få sex..."
"det skulle jeg få uansett..."
"Ja, men du kan ligge på ryggen og ikke gjøre noe..."

Så nå er han på tur.. [8D][8D]

Si at det kommer til og lukte som ostepopp av luremusen din om han ikke kjapper seg i butikken og kjøper ostepopp[>:][>:][>:][>:][>:][>:][8|][8|][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ToveMora31

Si at det kommer til og lukte som ostepopp av luremusen din om han ikke kjapper seg i butikken og kjøper ostepopp[>:][>:][>:][>:][>:][>:][8|][8|][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ [:'(][:D]

ORIGINAL: ToveMora31

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ [:'(][:D]
YØKK[:'(]

tenkte kanskje det hadde fått fart på'n jeg da[8|][&o]

Er det ikke noe han er veeeeldig glad i? Evt hvis han røyker/snuser, så gjemmer du bare pakken, for da må han jo uansett på butikken og kjøpe nytt?[8|]

ORIGINAL: Orly

Er det ikke noe han er veeeeldig glad i? Evt hvis han røyker/snuser, så gjemmer du bare pakken, for da må han jo uansett på butikken og kjøpe nytt?[8|]

Neida.. nå tok han en røyk av meg og holder på å kle på seg..
(jeg var nettopp ute og det pøsregner..)
Sa han var snill, og fikk tilbake "Dumsnill" og nå mumler han et eller annet om premenstruell og diverse...

Sa han var snill, og fikk tilbake "Dumsnill" og nå mumler han et eller annet om premenstruell og diverse...

Hihi, det er det jo definitvt verdt når du får ostepop.[:-]

Hihi, det er det jo definitvt verdt når du får ostepop.[:-]

kan være premenstruell 24/7 jeg hvis det betyr at jeg får ostepop hver kveld [8D]

Back
Topp