Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *LiLLa*
si at viss han gjør det,så skal han få kjøtt på pinnen til kvelden[8D][8D][8D]hehehe
funker her iallfall[8D][8D][8D](HVER gang..hihihi)
ORIGINAL: Dollface™
alt dreier seg om sex for dere grisete damer [>:][>:]
ORIGINAL: _WannabeTari_
ORIGINAL: _WannabeTari_tror ikke han gidder det da...nei,du må tirre med kjøtt på pinnen,det KAN HAN IKKE GÅ GLIPP AV!!!![;)][:D][8D][8D]
si at du skal ta tiden på han: hvor kort tid kan han få kjøpt ostepopp på?[:D]
kan hende han er inmari lett å glede[:D]
ORIGINAL: Dollface™YØKK[:'(]
ORIGINAL: ToveMora31
Si at det kommer til og lukte som ostepopp av luremusen din om han ikke kjapper seg i butikken og kjøper ostepopp[>:][>:][>:][>:][>:][>:][8|][8|][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ [:'(][:D]
ORIGINAL: Orly
Er det ikke noe han er veeeeldig glad i? Evt hvis han røyker/snuser, så gjemmer du bare pakken, for da må han jo uansett på butikken og kjøpe nytt?[8|]
Er det ikke noe han er veeeeldig glad i? Evt hvis han røyker/snuser, så gjemmer du bare pakken, for da må han jo uansett på butikken og kjøpe nytt?[8|]
Neida.. nå tok han en røyk av meg og holder på å kle på seg..
(jeg var nettopp ute og det pøsregner..)
Sa han var snill, og fikk tilbake "Dumsnill" og nå mumler han et eller annet om premenstruell og diverse...
Neida.. nå tok han en røyk av meg og holder på å kle på seg..
(jeg var nettopp ute og det pøsregner..)
Sa han var snill, og fikk tilbake "Dumsnill" og nå mumler han et eller annet om premenstruell og diverse...
Hihi, det er det jo definitvt verdt når du får ostepop.[:-]