Hvordan lukter fostervann?

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det, men blir jo litt nysgjerrig. Tror du at du lekker eller noe?? Hvordan ser det ut i det hele tatt??

uff...tror du at du lekker?
jeg synes ikke det luktet så mye i forhold til det de beskriv på nettet så skal det være søt kvalmende,
men jeg synes det kunne som de også sa på sykehuset sædlukt lignende.

Vet ikke, mitt ble tatt på 10 cm og da var jeg opptatt med andre ting... Håper ikke du lekker, men viss du er i tvil ville jeg tatt med ett truseinnlegg opp på føden for en sjekk...

Jeg er usikker. Mulig d er vannette utflod. Men når jeg har på meg truse og tights hender det at d føles fuktig igjennom alle klær.. Men renner jo ikke hele tiden, og d gjør d kanskje når d lekker..

Jeg er usikker. Mulig d er vannette utflod. Men når jeg har på meg truse og tights hender det at d føles fuktig igjennom alle klær.. Men renner jo ikke hele tiden, og d gjør d kanskje når d lekker..

Sånn har jeg det også, veldig ofte.
At det er veldi varmt å fuktig mellom beina :P selv med innlegg.

Dette lurer jeg litt på og, for jeg lekker noe innigranskauen når jeg nyser. Ikke ellers egentlig, ikke som jeg legger merke til sånn sett da. Har jo hatt to fødsler, begge med vannavgang, men har aldri tenkt på å lukte på det da :P

fostervannet mitt lekker ikke hele tiden, men periodevis..
fostervann føles nesten som tiss synes jeg...veldig tynt!!!
hvis du er i tvil så anbefaler jeg deg å få sjekket opp i det, om ikke det er det så får du bort bekymringen. :)

Får vell sjekke. . Tar man bare med et truseinnlegg til jordmor/lege? Syns d er så flaut, itilfelle d bare er utflod :p Eller tiss! :rolleyes::confused::p

Mitt lukta ikke no spesielt, var bare som vann. Sjekk det hvis du er usikker!!

Det skal lukte søtt sier de vertfall på føden :) jeg var å ble undersøkt i uke 30? Tror jeg det var, med minste gutten for jeg trodde jeg lak litt, da tok de en innvendig og en utvendig ul og så måtte jeg hoste mens jormora sjekka om det kom noe da.. Men det var heldig vis ikke da.. Litt flaut :p

Får vell sjekke. . Tar man bare med et truseinnlegg til jordmor/lege? Syns d er så flaut, itilfelle d bare er utflod :p Eller tiss! :rolleyes::confused::p

det kan du...eller så gikk jeg på sykehuset og de tok en test og ultra...
de har opplevd det mange ganger at det bare er tiss eller utflod, så ikke noe å bry seg om det :) det er jo bare supert hvis det ikke er det. heller ta kontakt en gang for mye eller en for lite.
lykke til... må oppdatere når du har vært...

Huff.. Men ringer man føden da eller? Eller holder d at jeg ringer jordmor?

det kan du...eller så gikk jeg på sykehuset og de tok en test og ultra...
de har opplevd det mange ganger at det bare er tiss eller utflod, så ikke noe å bry seg om det :) det er jo bare supert hvis det ikke er det. heller ta kontakt en gang for mye eller en for lite.
lykke til... må oppdatere når du har vært...

Hvilken test? Er på vei til føden nå. Rimelig nærvøs, selv om d sikkert ikke er no.

Back
Topp