Jaa, overskriften sier vell sitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er usikker. Mulig d er vannette utflod. Men når jeg har på meg truse og tights hender det at d føles fuktig igjennom alle klær.. Men renner jo ikke hele tiden, og d gjør d kanskje når d lekker..
Sånn har jeg det også, veldig ofte.
At det er veldi varmt å fuktig mellom beinaselv med innlegg.

Jeg er usikker. Mulig d er vannette utflod. Men når jeg har på meg truse og tights hender det at d føles fuktig igjennom alle klær.. Men renner jo ikke hele tiden, og d gjør d kanskje når d lekker..
Får vell sjekke. . Tar man bare med et truseinnlegg til jordmor/lege? Syns d er så flaut, itilfelle d bare er utflodEller tiss!
![]()
Får vell sjekke. . Tar man bare med et truseinnlegg til jordmor/lege? Syns d er så flaut, itilfelle d bare er utflodEller tiss!
![]()
Huff.. Men ringer man føden da eller? Eller holder d at jeg ringer jordmor?
ring føden du...
det kan du...eller så gikk jeg på sykehuset og de tok en test og ultra...
de har opplevd det mange ganger at det bare er tiss eller utflod, så ikke noe å bry seg om detdet er jo bare supert hvis det ikke er det. heller ta kontakt en gang for mye eller en for lite.
lykke til... må oppdatere når du har vært...