Hvordan liker barnet å kjøre bil?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Liker ikke å få på beltet i bilstolen, men glemmer det fort. Sovner raskt i bilen.

Veldig glad i å kjøre bil. Sovner som oftest. Nå har hun begynt å sovne bare jeg setter henne i bilstolen, før vi engang kommer oss i bilen

Blir overopphetet i bilstolen :(

Elsker å kjøre både bil og båt her, sover som en stein. Vi har vært på flere langturer til familien, lengste turen var 50 mil hjemmefra.

Hun kan fort bli sint når vi setter henne i bilstolen, men sovner som regel kjapt. De to gangene hun har skreket masse har vært fordi lua har sklidd nedover øynene hennes, stakkars[emoji173]️

Skriker seg i søvn etter en times tid :( hvis jeg får ham til å slukne i bæresele og legger ham over med smokken i munnen og raskt kommer opp i hastighet går det ofte greit, med mindre vi møter mange røde lys. Vi pleier å velge buss her i huset :p

Sovner som oftest fort i bilen. Hvis han ikke sovner, så roer han seg raskt. Har kun skreket en gang i bilen.

Liker ikke å bli satt i bilstolen og sier som oftest tidlig ifra om det! Men med en gang bilen starter roer hun seg og kan gjerne sitte og studere litt rundt seg før hun sovner[emoji175]

Her må jeg traske rundt med henne i bæreselen og sørge for at hun sover godt før vi i det hele tatt kan prøve å sette henne i setet. Funker det må vi få i gang motoren i rekordfart før hun våkner, haha. Hun sover godt i bilen når den er i bevegelse. [emoji4]

Her må baby kjøre bil man-fre for å hente storesøster, så ingen bønn. Passer på å ha ammet, gulpa/rapet og skifta bleie først. Sover godt i bilen, selv om baby blir veldig varm.

Back
Topp