Hvordan ligger...

*Christy*

Elsker forumet
.... dere an med juleshoppingen jenter?

Har kjøpt et par, men må vente på penger som kommer om en ukes tid før jeg tar helt fyr [:D]

Jeg feirer ikke jul så det stresset slipper jeg....[:D]

"jeg er så glad hver julekveld......![;)]

(men kjøper 2-3 pakker til ungene mine så de får oppleve å få julegaver på nesten lik linje som
andre barn. Mamma kjøper også gaver til de, men det har ingen betydning for oss. Vil bare at ungene skal slippe å føle seg sååå utenfor)

Ååååå.. Tenkte faktisk ikke på at det kanskje var endel som ikke feirer jul i det hele tatt... [8|]
Du er muslim eller?

Min mann er muslim, men jeg har klart å "narre" ham til å like julen ganske så godt. Vår familie er ikke noe spesielt religiøs, så det er ikke religionen som står i fokus, men hygge og samvær med familie osv. Da er det helt ok for mannen min, heldigvis [:D]
Synes det er en fin tradisjon og sitter med så mange gode minner fra barndomsårene, så jeg er sjeleglad for at jeg får videreføre dette til mitt barn.. [:)]
ORIGINAL: ~StRaToS~

Jeg feirer ikke jul så det stresset slipper jeg....[:D]

"jeg er så glad hver julekveld......![;)]

(men kjøper 2-3 pakker til ungene mine så de får oppleve å få julegaver på nesten lik linje som
andre barn. Mamma kjøper også gaver til de, men det har ingen betydning for oss. Vil bare at ungene skal slippe å føle seg sååå utenfor)

Himmel og hav!!! Rene operasjon dagsverk i morgen på deg da [:D]
Når jeg ser tallet 29, i samme setning som ordet igjen, blir jeg (les:lommeboken) med ett så veldig glad for å ha en forholdsvis liten familie [:D][8D] 
ORIGINAL: Sicily

Gjør oss ferdig i morgen.. Har 29 stk igjen.. [&o][&:]

Har bare 3-4 pakker igjen.. Gir bilder av min elskede sønn til ALLE!!! [:D] Moahaha.. Da ble jeg PLUTSELIG ferdig [;)]

Uff, har ikkje begynt enda. Min kjære sambo har tatt seg ei ferieuke neste uke så me satse på å få det meste unnagjort da. Blir kalender med bilder av Leah til de fleste fra henne så den e i boks[:D]

har 2igjen også litt småtteri..men vi skal til stavanger neste helt så blir nok ferdig da tenker jeg[:)]

Er nesten ferdig, har kun 2 igjen....men har ikke pakket dem inn enda[;)]

Jeg har kommet godt i gang og er veldig fornøyd med det. Men har en del igjen, regner med at jeg blir ferdig i løpet av neste uke.

har bare et par igjen [:D]
å her i familien, så får alle olde og besteforeldre kalendere me ungan på. e så lettvint! så slepp man å ska tenk ut nå å kjøp te de som har alt [:)]

Har ikke kjøpt en eneste en......ikke aner jeg hva jeg skal kjøpe til de forskjellige heller [8|]

jeg er snart ferdig!!!

Har kjøpt noen! Begynte for rundt ei uke siden.... NY REKORD!!! Har aldri vært så "tidlig" ute før noen gang! [:D]

Pleier å begynne i siste lita... Toppen en uke før julaften..... He he...[8D]

Huff[&:]har ikke begynt. ,en vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til dem alle.....

Hva skal dere kjøpe til prinsene og prinsessene deres?
Vet ikke heilt ennå, men jeg tror vi kjøper en sånn kjøkkenstol ihvertfall(som kan lages om til at du kan sitte på gulvnivå m/bord foran)

Har tre igjen kun[:D][:D][:D]. begynte handlingen for 2 uker siden. Så nå må jeg vente på lønn fær jeg tar de siste[:D][:D][:D].

Har kjøpt 1 [8|] mange igjen ennå[&o][:D]

Back
Topp