Hvordan ligger vi an...

MTDC

Forumet er livet
VIP
I dag? Noen som vet?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke helt oversikten, men tror vi har kommet halveis nå... Tror vi hadde 11499 klokka 12 i dag...

Ok.. Vi får prøve å finne noe å prate om utover kvelden og i morgen formiddag da..

Jeg aner ikke! Nettopp kommet på nettet. Har gått i ett med bursdagsselskap i dag!

Vi får det vel til på et vis.. Får satse på at aktivitet og oppfinnsomhet tar seg opp til skravledøgnet kommer:-)

Vi får prøve å spare opp litt kreativitet til skravledøgnet ja :) Her har fruen senvakt på onsdag så da kan jeg skravle uforstyrra i allefall :)

Har vi nådd 100 idag?

Jeg har prøvd å sjekke, tror vi er veldig nærme... Gikk inn på nettet på telefonene kl 12 for å se hva som sto der da, (altså ikke appen), men fikk ikke de talla til stemme med de som sto når jeg gikk inn på nettet på pcn noen timer senere, nå har jeg prøvd å se over de trådene som er skrevet på i dag og legge sammen innlegg og da kommer jeg til 96 innlegg... Men er bare sånn røfflig da... (Haha, jeg er ikke noe spesielt konkuransemenneske altså :P)....

Det er visst flere som får opp feil antall når de sjekker på telefonen.
(neida, har ikke vært og snoka på de andre gruppene.. Hihi...)

Hvis jeg fikk opp riktig antall (og det som står her fra kl 12 stemmer) nå så har vi 120 innlegg i dag.

BVforum via HTC

Woop woop:-) Flinke jenter:-) Gleder meg sånn til onsdag:-)

Onsdag blir gøy :) Kanskje vi har en sjans denne gangen :) Håper noen får med seg hva vi har klokka 12 i dag, for vi skal ut å farte nå, få gjort unna de siste innkjøpene som vi skulle gjøre på fredag :)

11637, men gikk inn med telefon, så skal ikke garantere at det er riktig...

Back
Topp