Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har gått fra 60 kilo til 74..helt supert! har alltid ønsket å legge på meg helt fra jeg var tenåring så jeg går gjerne opp noen kilo til for lillegutt
Ja det var det ja.. Hmm.. Nå har det seg jo sånn at jeg veide 80kg når jeg ble gravid, gikk ned til 67 og ble innlagt.. Men nå sto den på 75 :) Så det blir vel -5kg på meg da [8D]
er 31+3 og har gått opp ca 4kg. bare venter på at det skal si poff, for me forrige mann gikk jeg opp 22kg.. hehe, eller jeg veide 22kg mer 4 uker før termin å jeg gikk i tillegg 6 dager overtid. hehe.
men var jo gravid i 16 uker uten å vite noe nå da. så det kan vel være en årsak. å er mer aktiv en i forrige svangerskap. nå jobber jeg i barnehage, og sist gikk jeg på skole. så det er vel en viss forskjell der å.. nå går jeg til og fra jobb, sist kjørte jeg til skolen. føler meg i bedre form nå kan man si, føler meg også "finere" gravid.