Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vår pakkes fortsatt inn som en burrito om natten så blir rygg. Hvordan ligger deres ifht dyne, bretter dere den over? Blir den ikke sparket av ila natten?
Her ligger hun i en tynn sovepose slik st hun ikke sparker den av, og det fungerer veldig bra, og så har jeg satt enden på dynen i klem mellom sprinkelsengen og madrassen slik at den sitter fast. Da får hun den ikke over hodet![]()
Min sover på ryggen, vi samsover så om hun sparker av dyna legger jeg hun under min, eller lar hun sparke mens jeg holder dyna fast å legger den ordentlig etter hun har sovna. Jeg nekter å la hun ligge på siden for om hun våkner så leiter hun etter puppen å tipper over til magen. Jeg er overhysterisk for krybbedød
Men det er jo heller ikke bra og ha de under samme dyne som oss.. det og øker faren for krybbedød... de skal i så fall ha egen dyne.. just saying. Min snur seg på siden selv. Ingenting jeg kan gjøre for og hindre det..![]()
Åja, ja jeg vet glemte å skrive det, legger hun ALLTID under egen dyne så fort hun har sovnetMen det er jo heller ikke bra og ha de under samme dyne som oss.. det og øker faren for krybbedød... de skal i så fall ha egen dyne.. just saying. Min snur seg på siden selv. Ingenting jeg kan gjøre for og hindre det..![]()
Lille vil bare sove på ryggen, men snur seg i søvne til magen. Så våkner han av at han gråter fordi han ikke klarer å slappe av på magen. Snudde seg hvert tiende minutt på natta, gråt og vi måtte snu han tilbake for det klarer han ikke. Så da endte vi med nattpose med sele til slutt. Jeg ville ikke dette i det hele tatt, men vi endte med det alikevel
Han sover så mye bedre og plages virkelig ikke av posen, så for oss var det en god ting selvom jeg ikke liker tanken på at han er spent fast. Eneste er når han våkner på morgen, da må vi stå opp for da klager han, ingenting ellers.
Har også måttet bytte til sportsvogn pga han snur seg i bagen.
Føler det bare er meg så det var litt fint å høreSamme her![]()