Hvordan ligger du i sengen?

Elisabeth 21

Forelsket i forumet
Holder kjæresten din rundt deg?
Sover du med pute under magen?
Sover du kanskje best på rygg?

Jeg personlig sover dårlig uansett hvordan jeg ligger, men mannen liker å sovne mens han holder rundt meg og med en hand på magen min :)

Det siste stemmer ganske godt på meg også, akkurat nå ;)

Det siste stemmer ganske godt på meg også, akkurat nå ;)

Lurer på hvordan det blir når jeg kommer til slutten av januar... Har termin 11. Februar men føler meg som en flodhest for øyeblikket. Må hele tiden stå opp for å tisse og det tar sin tid å komme seg opp av sengen for å si det slik x)

Sover på siden.. men snur meg 100 ganger i løpet av natten.. Sambo kan sove hvor som helst han, uansett hvilken stilling og vinkel han ligger i;p

Sover på siden.. men snur meg 100 ganger i løpet av natten.. Sambo kan sove hvor som helst han, uansett hvilken stilling og vinkel han ligger i;p

Min også. Men sovner han i en stilling så sover han slik resten av natta. Så om han sovner i en stilling som gjør at han får vondt dagen etterpå så snur jeg han før jeg sovner :p

Jeg sover alltid på siden, og med en pute i armene. Vi sover som regel i skje, og er jeg den store skjeen så holder jeg rundt min mann. Er jeg den lille må jeg ha pute i armene. Jeg er ikke gravid da, men det var temmelig likt da og. Vi beveger oss masse om natten begge to, sover nok veldig urolig.

Jeg sover alltid på siden, og med en pute i armene. Vi sover som regel i skje, og er jeg den store skjeen så holder jeg rundt min mann. Er jeg den lille må jeg ha pute i armene. Jeg er ikke gravid da, men det var temmelig likt da og. Vi beveger oss masse om natten begge to, sover nok veldig urolig.

Før jeg var gravid så sov vi alltid i skje. Jeg har alltid likt best å holde rundt han. Ligger mest behagelig da mtp ryggproblemer som jeg har å skjev hofte...

Nå er jeg heldig om jeg får 2 timer med søvn. Hver gang jeg lukker øynene så sparker lillegutt meg enten i ribbena eller i blæra x)

Jeg sover alltid på siden med den ene foten oppunder overmadrassen :P

Akkuratt nå er det bare sidene som er fysisk mulig, med gravidpute mellom beina. Må snu meg hvert 10.min. Hade bra søvn! Gleder meg til å ligge akkuratt hvordan jeg vil igjen!:)

Jeg er ikke gravid eller noe. Men elsker å sove med en pute mellom bena og en å holde rundt :P da sover jeg kjempe godt :) sover seff på siden da :P

Vi sovner ca alltid i skje. Men våkner aldri opp sånn ;) Nå har jeg en pute mellom bena også. Har termin 9.februar. :)

Nå som jeg er gravid får jeg ikke sove uten minst fire puter. Og så grabber jeg tak i mannen sin bokser i søvne og holder han slik gjennom natten :-P

Sover best på magen :) Da jeg var gravid lå jeg delvis på magen og siden.

Back
Topp