Hvordan ligger du i sengen nå?

Evette

Gift med forumet
Jeg sover normalt kun på siden. Noe annet går bare ikke! Men nå siste tiden har jeg merket at jeg sover på rygg. Sovner på siden, men hver gang jeg våkner så ligger jeg på ryggen. Så tydelig at det er noe som gjør at jeg ikke synes det er så komfortabelt med sidene lenger.. Kjenner også jeg trenger flere puter til å støtte opp både her og der:p

Ligger på magen, men begynner å bli veeeeeldig ubehagelig :p

Ligger på rygg/siden. Klarer ikkje å ligge
på magen lengre;) kjenner og at det blir vanskeligere å finne ei god sovestilling nå..

Bytter stilling veldig ofte, det meste er ubehagelig over en viss tid:P Men sovner nok oftest på siden og våkner oftest på rygg.

Må sove på siden, noe annet funket absolutt ikke :p våkner dog ofte blant annet pga skulderen og armen har døvnet.. Haha

På magen fortsatt:)

Mest på ryggen, av og til på siden :)

Sover stortsett på venstre side, støtter opp med pute. Ellers syns jeg det er vanskelig å finne en god stilling.

Jeg sover normalt kun på siden. Noe annet går bare ikke! Men nå siste tiden har jeg merket at jeg sover på rygg. Sovner på siden, men hver gang jeg våkner så ligger jeg på ryggen. Så tydelig at det er noe som gjør at jeg ikke synes det er så komfortabelt med sidene lenger.. Kjenner også jeg trenger flere puter til å støtte opp både her og der:p

Akkurat det driver jeg og på med! Sover vanligvis på siden og sovner fremdeles slik, men våkner opp på ryggen! Tenker jeg skal kjøpe meg en ammepute snart som kan hjelpe meg finne en behagelig stilling. :)

På siden med gravidpute mellom bena og støtte for magen. Ender opp på rygg. Må snu meg ofte.

Siden eller magen. På magen har jeg gjerne den ene foten opp slik at jeg ikke ligger direkte på magen.

Kan faktisk fint ligge på magen enda:D men våkner opp på rygg eller på siden, og noen ganger er det best å sovne slik også

Sover på siden med pute mellom beina. Våkner ofte på rygg. Har aldri vært noen magesover, og ingen fare at jeg skal bli det nå heller kjenner jeg.. ;)

Back
Topp