Hvordan ligger du an med julegavene?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har du en plan?
Har du kjøpt stor andel gaver?
Ferdig?

Jeg ble ferdig for 10 minutrer siden

Her har jeg kjøpt til alle ungene i familien nå, samt det vi trenger til frøkna sine klassevenner.
Delvis ferdig med bestevenninna sin gave.

Alt som gjenstår nå er å lage litt konfekt og kjøpe 4 gavekort og noen småting som hører til et par av gavene, det skal gjøres for desemberlønna.
Mannen har ansvaret for gavene til de voksne på sin side av familien, så det slipper jeg å bry meg om. :p

Er ferdig med gavene til ungene i familiene våre og til søstrene mine.

Er vel omtrent halvveis, men kjøper ikke til så mange. Så har vel 5-6 gaver igjen.

Nesten ferdig med alt vi trenger til matkurver, mangler til gubben og tøfler til pappa :)

Ja, egentlig, det pleier å gå fort når jeg først er i gang ;) Men det er egentlig mest fordi jeg har vært mye syk og ikke hatt overskudd til det.

Nesten ferdig, har bare noen matkurver igjen, og dem skal jeg ordne litt nærmere jul :)

Kjøpte stort sett alle på salg i dag, mangler et par ting bare :)

Ferdig med de aller fleste :) Kjøpt gaver til 21 stk nå, har igjen mannen og barna, + baking av julekaker til bestemor og onkel ;)

Unnagjort 1/3. Ganske mange å kjøpe til, men elsker det. Skal ut imorgen og handle noen flere gaver.

Har ikke en plan. Blir nok mye siste-liten handling, som alltid.

Har 2 gaver igjen oppdaget jeg, og litt smått som skal lages til noen gaver. Men det skal kjøpes inn slik at jeg kan begynne å lage til uka for da er det stille :)

Ferdig :D

Back
Topp