Miss Independent
Elsker forumet
- Hvordan er formen?
- Lenge igjen til termin? Tegn til fødsel?
- Hva gjør du i ventetiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
- Hvordan er formen?
- Hvordan er formen?
Akkurat nå er formen helt ræva. Blitt forkjøllet, så føler meg litt nedstemt. Sover dårlig om nettene. Men men, det er vel prisen å betale og med tanke på hva jeg får i retur er det ganske verdt det. ![]()
Ca 10 dager +/-. Det kan skje når som helst eller dra seg ut. Har hatt en del falskerier som kommer og går.
Tenkte jeg skulle begynne å bake kaker og andre gode saker som kan fryses ned, slik at vi har noe å servere i barseltiden. Må bare finne ut hva ![]()
- Hvordan er formen?
Jeg er trøøøtt og sliten! Men bekkenløsninga som var hjertelig tilstede en stund har forsvunnet som dugg for solen så jeg skal si meg fornøyd med det :)- Lenge igjen til termin? Tegn til fødsel?
Termin om 11 dager! Menstermin 12., men etter tre ultralyder som sier det samme (21.), kan jeg vel bare drite i den :P
Jeg merker det modnes, men ikke noe annet..
Spent på hvordan det starter denne gangen!- Hva gjør du i ventetiden?
Jeg strikker en hel haug, og nå de siste dagene har jeg begynt å gjøre litt klart.
- Hvordan er formen?
Formen er egentlig ganske bra. Kjenner det litt i bekkenet om natten når jeg snur meg feks. Ellers så blir jeg fort trøtt og tung på kveldene.
2 uker igjen til termin og ingen tegn til fødsel... Drømmer om tegn hver natt og tror jeg skal føde når jeg våkner. Skikkelig nedtur å innse jeg tok feil :p Har mye nedpress og går som ei gås. Begynner å bli litt vondt. Hadde litt løsere avføring i går og håpte på diare (fordi det er et tegn ja), men det skjedde ikke. Hmf!! Nå for tiden leter jeg etter slimproppen. Huff, blir jo helt tussete...
I dag maler jeg en trestol jeg også har pusset ned med maskin. Den er over 100 år gammel!! Det sto værtfall 1909 under setet på den. Så skal jeg male ei tallerkenhylle og ei anna hylle som skal være på barnerommet. Tallerkenhylla tenkte jeg skulle være bokhylle ;) Blir to strøk idag og 1-2 strøk i morgen. I tillegg maler svigermor en gammel kommode for meg så må dra å kjøpe fine knotter til den en dag ;)
- Hvordan er formen?
Den er stort sett grei. Mye kynnere, men som regel er de ikke vonde, bare litt ubehagelige og noen ganger med litt menssmerter attåt!
Har gått ganske lang tur i dag og da kjennes det selvsagt godt i bekkenet, men det er så deilig å komme seg ut, så den prisen får jeg heller betale utover kvelden!- Lenge igjen til termin? Tegn til fødsel?
Termin 29. september, så nesten tre uker igjen! Ingen tegn til fødsel!!- Hva gjør du i ventetiden?
Har litt forskjellige prosjekter som har måttet vente når mannen har vært borte og andre ting har stått i fokus. Maler en skjenk som skal inn i stuen, strikker endel, går turer og slapper av! Mangler endel som skal gjøres klart til baby kommer også; endel klær som må vaskes, vugge og seng på skrus opp osv.
- Hvordan er formen?
Veldig bra egentlig.. går på antibiotika for UVI, men er på dag 4 av kuren nå så nå er alt ok og ingenting vondt.
12 dager igjen til termin.. ingen tegn egentlig, men merker at kroppen reagerer når jeg er mer aktiv
I dag har jeg hatt rydde- og vaskedilla... :P Ellers strikker jeg og slapper mest mulig av innimellom diverse husarbeid.
- Hvordan er formen?
Formene er sånn opp og ned, men gjennomsnittlig bra :) Er noe tung, men det må vell regne med det. Har en del modningsrier, mest om natten, så det blir litt lite søvn, men prøver å ta det igjen på dagtid.
Jeg har 7 dager igjen til termin som er neste mandag den 17 :) Jeg vet jo egentlig ikke hva som jeg skal kjenne etter når fødselen skal starte, siden jeg ikke har gjort dette før....men regner med at det har noe med at modningsriene kanskje blir til rier og kommer regelmessig og sånt, såeh...nei, ingen teng enda. Har litt regelmessige om natten, men de dabber av etterhvert.
Jeg venter :P gjøre dagligdagse ting, vasker, rydder. Vi er nestn ferdig med oppussinga, så i dag har jeg faktisk investert i et nytt hjørnebord og bordlampe :)
- Hvordan er formen? Den er fin. Kjenner at jeg er stor og tung, har endel vann i kroppen og tar lett til tårer, men jeg kan ikke klage på noe når det gjelder formen min.
- Lenge igjen til termin? 10 dager
-Tegn til fødsel? Kjenner det jobber der nede, men har få tegn!
- Hva gjør du i ventetiden? Jeg er litt lat! Har mye jeg skulle gjort, men alt tar LANG tid. Jeg er treg til å komme meg i gang, men jeg blir nok ferdig og det som ikke er gjort før babyen kommer kan jeg gjøre i permisjonen
- Hvordan er formen?
Er i fin form. Kun halsbrann og vondt i bekkenet..- Lenge igjen til termin? Tegn til fødsel?
2 dagar til termin :) Har litt kynnere, men er ikkje vonde:) så har slimproppen dreve å gått litt i mengder, og har 3 cm åpning. Men utøve det så trur eg ikkje det blir fødsel heilt enda :)
Slappar av alt eg kan, går litt turer av og til.. ellers går eg no berre å venta...