Hvordan ligger dere ann til jul?

Liol

Forelsket i forumet
Jeg har igjen noen gaver, tror jeg hopper over den store nedvasken, og tar den når formen blir bedre! Huset er pyntet, ingen julekaker bakt, men fikk ny kjøkkenmaskin idag, så den må jeg få testet fremover, med mange julekaker!!
Ellers innser jeg at det blir jul i år også! Gleder meg! :)

Her skal jeg ikke pynte til jul før den siste helgen før jul ;)
Vi begynte å lage julegaver i går, så tenker jeg lager resten av gavene neste uke da jeg likevel er sykmeldt :) skal lage godteri og kjøpe en flaske vin til alle. Har kjøpt julegave til ei venninne, har pengene klart til tantungene mine og mangler til mine søte små og kjæresten :) Føler jeg ligger bra i løypa ;)

Jeg begynner å få litt kontroll på huset, gjenstår litt rydding og vasking, men tar det litt etter hvert. Jeg har kun noen få julegaver i hus, så der gjenstår det en del. jeg har heller ikke bakt en eneste julekake, men vi skal bort på juleaften i år, og ingen av oss er veldig opptatt av julekaker, så vi klarer oss kanskje med pepperkakehus og pepperkakebakst, får se hva jeg får tid til :)

Huset er pyntet, jeg skal ut og ordne de siste pakkene i dag.
Julevaks og slikt tar jeg litt etter litt, det blir noen travle uker med mye jobbing fremover og
vi skal ferie juledagene hos familie så huset får bli så reint og ryddig som jeg får tid til :D
Gleder meg til JUL :)

Jeg føler at jeg er sånn passelig i rute. Har kun to julegaver igjen å kjøpe (har delegert noen bort til mannen, så han har 5 igjen), har bakt pepperkaker, pyntet pepperkakehus, bakt boller, klippekrans og rundstykker. Jeg kommer nok til å lage flere rundstykker i helga, vi spiser mye av det til jul. Jeg skal ikke bake så veldig mye siden det bare er oss (jeg, mannen og en 4-åring), og har ikke så mye igjen. Leiligheten vasker jeg litt nærmere jul, men det tar ikke all verdens med tid. Litt småpjusk igjen, men stresser ikke. Det som haster mest er å få sendt avgårde julegaver i posten, blir nok å gjøre det til helgen.

Ligger greit ann, 95% ferdig med julegavene, huset er ferdig pynta, bakt noe som ligger i frysa, og skal vel bake litt til.
Huset kunne sikkert vært renere, men det tar jeg etterhvert når formen blir bedre.
Alt i alt, ligger jeg bra ann. :)

Back
Topp