Hvordan ligger dere ann til jul med hobbyprosjektene?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg har en genser og lue igjen å strikke:)

Skal også lage drops. Men det må jeg ta de siste ukene før jul:)

Nei, jeg må nok ta et skippertak snart. :p
Har igjen 5,5 par tøfler (av 12), et par julekuler, ullbukse til minsten og småting som votter og sokker til begge to. Resten må vente.
Det går nok unna når jeg først begynner, men er så drittlei tøfler nå. :p

- på app'n -

Hmm..har ett par tøfler igjen,en lue,åsså div.ting som jeg satser på å få unna når guttene mine og jeg har juleverksted..:-)ska lage noen julekuler,glitterspraye kongler og så får jeg se hva ant vi finner på..:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ligger dårlig an :p

Strikker sitteunderlag på harde livet nå, de skal sendes til USA, så må sendes i god tid før jul.
Har igjen 2, 5 sitteunderlag :p

Kommer litt an på hvor jeg skal legge lista. Skal jeg strikke alt jeg har lyst til ligger jeg veeldig dårlig an, men skal jeg nøye meg med de nødvendigste ligger jeg greit an:)

Fant ut at jeg dropper å strikke til jul, strikker heller til meg selv og babyen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har igjen litt av et skjerf, og muligens et par juletrekuler. Tror jeg klarer å bli ferdig i løpet av dagen. Resten får jeg ikke ordnet før rett før det skal leveres. Kan jo ikke gi bort gamle karameller. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg strikker julekuler i år som jeg skal gi med gavene.
Og innimellom det holder jeg på med strømpebukse til vesla, ribbegenser til meg selv, sjal og kopphanduk.
Har også lyst å strikke votter til meg selv i supermyk baby lama. men spørs om jeg rekker før jul:-P

Ligger veldig dårlig an. Startet så fint i høst da jeg lå i sengen og prøvde å ikke føde for tidlig. Det gikk dårlig, så etter at vi havnet på nyfødten med en gutt født i uke 27 så er det blitt lite julegavelaging. Har fått laget fire minionsluer, to ugleluer og noen sokker... men thats it. Med tanke på den lange listen jeg hadde så får den spares til neste år tror jeg

Back
Topp