Hvordan ligger dere ann med julegavene??

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Har dere mange å handle til? Hvor mye penger tenker dere å bruke på julegavene? På generell så var det en tråd vedr pris på julegaver. Mange der kom til å bruke fra 5.000 og oppover. Flere kom til å bruke 10.000[&:] Er ikke det veldig mye penger på julegaver??

Jeg har bare kjøpt et par julegaver, men vet hva jeg skal handle inn. Må bare vente til litt mere penger kommer inn først[;)] Jeg har 9stk å handle til. Max jeg kommer til å bruke er 3000,-

Oh, der spør du vanskelig. Vi har 19 å handle julegaver til, jeg har handlet til 12, så jeg har ikke så mange igjen, men de vanskeligste gjenstår da; svigers, G, August, og så et par lette, nemlig to babyer (den ene ble født på søndag, så der må jeg handle barselgave også)

Vi handler for ca 150-200 til hver, men litt større/dyrere til egne barn, ektefelle, og til foreldrene våre. Aner ikke hva jeg har brukt på gaver, men det har gått noen tusenlapper (samtidig har det ikke blitt svimlende dyrt, for jeg har handlet litt smart også - handlet med medlemsrabatt, kvantumsrabatter, etc)

En grunn til at jeg har mistet litt oversikten er jo at vi har hatt kjapt regnet 14 bursdagsbarn å handle til i september/oktober også, så det blir veldig mye handling på høsten

er ferdig, men har ikke peiling på hvor mye jeg har handlet for..er vel  ca 19 gaver og handler for 300 til hver, 1000 til mamma og de og 1000 til svigers, og Nathalie har fått for 2000[X(]. Lukas har fått for 1800... ( sølvbestikk pluss leker....) så det blir noen tusen til slutt ja[:o]...[:D] men gøy allikevel da[8D].

Vi har 15 stk å kjøpe til og vi har ikke begynt enda [:o][X(] Har utsatt det pga en del uforutsette utgifter (skyhøye veterinær regninger/utgifter).

Men tenkte jeg skulle få begynt i dag [:)] De viktigste gavener er jo de som må sendes nordover, og fristen er jo den 16 så [:)]. 

Har igjen å handle til 6 stykker av 25 stk
Ja hvor mye vi bruker er som ca 6000 tenker jeg og da er 3500 av disse til meg, christian og Kjetil

Vi har 23 stk å handle til, og 12 av de er ferdige, og noen er planlagte, så det er ikke så mye jobb som gjenstår.. Men det er jo de vanskeligste gavene da.. mine foreldre og svigers..

Vi sparer til at jeg må gå uten lønn i et par mnd, og vi skal ha dåp i februar.. så det blir ikke så dyre gaver, noe jeg ikke synes er viktig, det er viktigere at gavene faller i smak. Jeg har også vært flink og handlet på tilbud etc..[;)]

Jeg håper at vi klarer å holde oss på 3500,- men da kommer nok gave til snuppa i tillegg..[:)]

Aner ikke helt hvor mange vi skal kjøpe til - ikke så mange på "min" side for vi kjøper kun til de barna som ikke er konfirmert, ikke søsken - rett og slett fordi vi er stor familie. Da blir det 4 barn og mor på den siden, pluss venninna mi. Mannen kjøper nok til alle i familien siden vi skal være ilag på julaften.

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave, og jeg stresser ikke med det heller[:)]

Det blir vel noen tusen - men vi kjøper for rundt 200 til tante/onkel-barn.

Fokuset mitt er på foreldresamtaler nå om dagen.. så får ting komme etterhvert [8D][:D]

Vi har 22 gaver å kjøpe, så det går jo litt penger... [8D] 6500-7000,- regner jeg med.
Kjøper bare til familie + guttene til Henriette [:)]
Vi kjøper ikke til søsken som har barn. Da er det bare barna som får.
Har ikke kjøpt så mange, men har begynt [;)]
Har jo fått kalenderene i hus for lengst, så det er jo en begynnelse [;)]
Er bare 2 gaver som er helt ferdige tror jeg, og resten er del-gaver...

....mulig det er ei venninne som får en liten ting i år... [;)]

Vi er nesten ferdige med å handle julegaver.

Vi handler til familien, ungene til noen venner (Rita, Renate) og barnevakten.
Også handler vi til primærkontaktene i barnehagen.
Jeg handler til 5 venniner.

Tror vi bruker iallefall 10 000 på gaver. Så kommer gave til Sambo utenom. Har kjøpt en PC til han [:)]

Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg til jul

Jeg tror vi handler til ca 25 stk. Og da er det ingen venner som får gaver. har måttet kutte det ut på grunn av kostnadene. Tror nok vi bruker mellom 8000-10000 kroner. Det er sykt mye, men det blir jo såpass når vi er så mange i familien.

Back
Topp